• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

افتتاح «نوعي‌نگاه» و روايت «بهمن قبادي» از توليد زيرزميني فيلمش!

  • کد خبر : 307
  • 27 اردیبهشت 1388 - 2:26
جشنواره كن/
فوژان نیوز: نمايش فيلم «كسي از گربه‌هاي ايراني خبر نداره!» بخش «نوعي نگاه» جشنواره‌ شصت‌ودوم فيلم كن روزپنجشنبه ۲۴ ارديبهشت افتتاح شد و «بهمن قبادي» در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از مراسم فرش قرمز، به توليد زيرزميني فيلمش اعتراف كرد.

به گزارش فوژان نیوز،«بهمن قبادي» در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از مراسم فرش قرمز، به توليد زيرزميني فيلمش اعتراف كرد

براساس این  گزارش  با نمايش فيلم «كسي از گربه‌هاي ايراني خبر نداره!» بخش «نوعي نگاه» جشنواره‌ شصت‌ودوم فيلم كن روزپنجشنبه ۲۴ ارديبهشت افتتاح شد.

بنا بر اين گزارش، «بهمن قبادي» كه به همراه «حامد بهداد» در فرش قرمز كن، جلوي دوربين عكاسان قرار گرفت، در اين مراسم همراه دو بازيگر اصلي فيلمش نگار شقاقي و اشكان كوشانژاد – دو آهنگسازي كه در فيلم نقش خودشان را بازي مي‌كنند – حضور داشت و با خبرنگاران درباره فيلمش به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش AP، او به خبرنگاران گفت كه اين دو آهنگساز را هنگامي كه براي انجام كاري در يك استوديوي ضبط رفته بود ديدار كرد و آنها به وي آموختند كه چگونه مي‌توانند مثل موسيقي زير زميني حاضر در ايران فيلمي را بدون اجازه بسازند و نتيجه كار اين شد كه وي فيلم «كسي از گربه‌هاي ايراني خبر نداره؟» در طول ۱۷ روز ساخت.

قبادي ضمن تقدير از بازيگرانش گفته كه آنها به وي كمك كردند تا انرژي خلاقه خود را دوباره بازيابد و اين در حالي بوده كه وي مدت زمان طولاني به دنبال آن بوده تا بتواند فيلم خود را كه مسئولان ايراني اجازه ساخت آن را به وي نداده بودند، بسازد.

قبادي با اشاره به اين كه ۱۷ روز ساخته شدن اين فيلم، ۱۷ ماه براي وي گذشته، گفت: «در طول فيلمبرداري فيلم به شدن دلواپس و نگران بودم ما اجازه كار نداشتيم و بدون هيچ آمادگي قبلي كار ساخت آن را شروع كرديم به همين دليل صحنه‌ها را بايد خيلي سريع مي‌گرفتيم تا پليس محل فيلمبرداري ما را شناسايي نكند!»

به ادعاي قبادي گروه سازنده فيلم دوبار دستگير شده‌اند اما با دادن نسخه‌هاي دي‌وي‌دي فيلم‌هاي قبلي خود به پليس موفق به آزاد كردن آنها شده‌ است!

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.