• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

«شبانه‌روز»، «خاک آشنا»از گزینه‌های اکران عمومی در نوروز ۸۸ هستند

  • کد خبر : 243
  • 26 بهمن 1387 - 14:35
فوژان نیوز:فیلم‌های «شبانه‌روز»، «خاک آشنا»، «اخراجی‌ها ۲» و «سوپراستار» از گزینه‌های شرکت هدایت‌فیلم برای اکران عمومی در نوروز ۸۸ هستند.

به گزارش فوژان نیوز،«خاک آشنا»، «شبانه‌روز» و دو فیلم دیگر در تدارک اکران نوروزی فیلم‌های «شبانه‌روز»، «خاک آشنا»، «اخراجی‌ها ۲» و «سوپراستار» از گزینه‌های شرکت هدایت‌فیلم برای اکران عمومی در نوروز ۸۸ هستند.

«خاک آشنا» بهمن فرمان‌آرا و «سوپراستار» تهمینه میلانی به تازگی پروانه نمایش خود را از شورای نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی ارشاد دریافت کرده‌اند و «شبانه‌روز»، «اخراجی‌ها ۲» مسعود ده‌نمکی و «سوپراستار» در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارند.

“خاک آشنا” امسال در جشن خانه سینما چند جایزه برد.”خاک آشنا” داستان هنرمندی است که به روستایی در کردستان پناه برده و آنجا به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که رخ می‌دهد تغییری شگرف در زندگی مرد ایجاد می‌کند.

رضا کیانیان، بیتا فرهی، بابک حمیدیان، رویا نونهالی ، مریم بوبانی،رعنا آزادی،فرید ولی زاده ،هدایت هاشمی،فرزین صابونی و…در فیلم بازی کرده‌اند.

شیلا خداداد، امین حیایی، جواد رضویان، مهراوه و محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، نگار فروزنده و… در “اخراجی‌ها ۲” بازی می‌کنند که ادامه‌ای بر قسمت اول این فیلم است و در آن اسارت همرزمان مجید سوزوکی روایت می‌شود.

“اخراجی‌ها” رکورد فروش سینمای ایران را در دست دارد.

”سوپراستار” میلانی داستان یک ستاره سینما است که از روزهای اوج فاصله گرفته و آشنایی با دختری جوان او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند. شهاب حسینی، فتانه ملک‌محمدی، فریبا کوثری، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، رضا رشیدپور، السا فیروزآذر و لیلا زارع بازیگران این فیلم هستند.

”شبانه‌روز” دومین ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی است و نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، حمیدرضا پگاه، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، حامد بهداد، نگار جواهریان، فریبا جدیکار، ستاره اسکندری، شاهرخ فروتنیان، فرزان اطهری، بهنوش بختیاری، آزاده صمدی، خاطره اسدی، لادن طباطبایی، مریم بوبانی و… در آن بازی کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.