• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

“تا ده بشمار” به سکانس پایان نزدیک شد

  • کد خبر : 1194
  • 18 آذر 1396 - 18:39
“تا ده بشمار” به سکانس پایان نزدیک شد

فیلم سینمایی “تا ده بشمار” به سکانس پایان نزدیک شد!
خبرگزاری فوژان:فیلمبرداری فیلم سینمایی”تا ۱۰بشمار”به تهیه کنندگی فرید ولی زاده و کارگردانی ونویسندگی کیانوش اسلامی
سکانس های پایانی رسید.

به گزارش رسیده،به نقل از سعید گلزار روایط عمومی پروژه اعلام کرد:پلان های سکانس پایانی فیلم سینمایی” تا ده بشمار “در پل هوایی اتوبان همت با حضور غزاله نظر و منوچهر زنده در حال پیگیری است .
همچنین فرید ولی زاده بازیگر،کارگردان،نویسنده و تهیه کننده در خصوص روند تولید این فیلم عنوان کرد : روزهای آخر فیلمبرداری را با تیم سازنده پشت سر میگذاریم و در حال حاضر بجز چند پلان از سکانس آخر فیلم ،نما های عمومی و نماهای هلی شات این فیلم باقی مانده است که بخاطر راکورد نوری منتظر یک روز با هوای آفتابی هستیم ضمن اینکه گرفتن تصاویر هلی شات حتما باید با هماهنگی و مجوز رسمی از سوی ارگان های ذیل ربط باشد که خوشبختانه این مجوزها صادر شده و هفته آینده سکانس های باقی مانده فیلمبرداری خواهد شد.
کارگردان و بازیگر “آینه شیطان” در ادامه گفت: قصد دارم دوفیلم “آینه شیطان” و “تا ده بشمار” را در گروه هنر و تجربه به نمایش بگذارم.
  ولی زاده در ادامه در خصوص نبود نیروی متخصص دربرخی از زمینه های تولید فیلم گفت:متاسفانه برخی از نیروهای جدید و تازه کار با تکیه به دستیاری در یک یا دو فیلم با افراد متخصص در زمینه ساخت و صرفا با همان تجربه کم ،نام افراد متخصص را زیر سوال می برند که امیدواریم با تدابیری که در خانه سینما و همچنین انجمن صنفی فیلمسازان کشور(آیفیک) اندیشیده شده ،کانون هایی برای تشخیص صلاحیت کاری این افراد تازه کار راه اندازی شود.
فیلمنامه “تا۱۰ بشمار” با نگاهی روانشناسانه به تحکیم زندگی در ژانر اجتماعی خانوادگی ساخته می شود، قصه فیلم روایتگر چند ساعت از زندگی زوجی است که وارد ماراتنی با استراحت ۱۰ شماره می شوند. “تا ده بشمار” به نویسندگی کیانوش اسلامی  محصول موسسه فوژان فیلم است.
  بازیگران: منوچهر زنده دل ،غزاله نظر، ،الناز باطنی،مانیا بابایی،بهرام حسینی،امیر نظر، میلاد اکبری، آرش یزدان،بردیا خرسند .

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.