• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

خاک قله سینمای ایران «آشنا »بود

  • کد خبر : 102
  • 27 شهریور 1387 - 19:41
فوژان نیور:خاک قله سینمای ایران «آشنا »بود و ناب ترین تندیس به «بهمن فرمان آرا» کارگردان خلاق و شایسته کشورمان رسید.

به گزارش اولین پایگاه خبری اختصاصی سینمای ایران فوژان نیوز ،خاک قله سینمای ایران «آشنا »بود و در دوازدهمین جشن خانه سینما ناب ترین تندیس به «بهمن فرمان آرا» کارگردان خلاق و شایسته کشورمان رسید.
سيروس الوند و رضا كيانيان براي اهداي جايزه بهترين كارگرداني روي سن آمدند در اين بخش، الوند درخواست كرد تا جمعيت امين تارخ را تشويق كنندو گفت: سه ماه پيش از تارخ خواهش كردم تا در كاري با من همكاري كنداما او خواسته من را رد كرد و گفت: من دبير جشن خانه سينما هستم و نمي‌توانم در كار تو بازي كنم.

من هم سه ماه صبر كردم تا كار او در جشن به پايان رسيد و از برگزاري اين جشن خوشحالم.

كيانيان هم گفت: امشب رسما شب ماست، اما در واقع هر شب، شب ماست چون هر شب شما در خانه خود فيلمي مي‌بينيد كه يكي از ما در آن حضور دارد. به سلامتي سينما كف بزنيد! در زمان اعلام جوايز الوند گفت: من افتخار داشتم كه در تقديم جايزه به بزرگان سينما حضور داشته‌ام و خوشحالم امشب از كسي نام مي‌برم كه چهل سال است در قله كار سينمايي نشسته است.

بهمن فرمان آرا پس از خواندن نامش در ميان تشويق حضار به روي صحنه رفت و گفت: امشب دوست دارم اول از كساني كه جرات مي‌كنند و در فيلم من سرمايه‌گذاري مي كنند يعني فضل الله يوسف‌پور و دكتر رسول‌اف مدير بانك اقتصاد نوين تشكر كنم چون سرمايه‌گذاري در اين فيلم‌ها جرأت مي‌خواهد.

همچنين از كساني كه پافشاري كردند تا اين جايزه به من برسد ممنونم اما مهمترين نكته اين است كه اين جايزه را همكاران صنفي به من دادند كه از جوايز ديگر جشنواره‌ها براي من بسيار مهم‌تر است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.