• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» فراخوان داد

  • کد خبر : 5778
  • 21 شهریور 1400 - 9:59
فوژان نیوز:فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی20» با موضوع همزیستی با كرونا و تأثیر این ویروس در تغییرات شیوه و سبک زندگی مردم، همزمان با روز ملی سینما منتشر شد.

به گزارش فوژان نیوز ،روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰»، این رویداد مردمی و مستقل در سطح ملی و با ایجاد انگیزه و رقابت خلاقانه به مفاهیم جدید در آداب و رسوم، كار، معیشت و اهمیت حقوق شهروندی می پردازد.

از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به پایداری اجتماعی، اهمیت به رفتارهای جمعی و توجه به كسب و كارهای آسیب دیده در دوران كرونا، آموزش حقوق شهروندی و احترام به انسان، كودكان و سالمندان، محیط زیست و احترام به طبیعت اشاره کرد.

كشف ایده ها و استعدادهای درخشان مردمی و معرفی استعدادهای فیلمسازان كوتاه، فرهنگ سازی، تقدیر از كادر درمان و پزشكی و تجلیل از شهدا و قهرمانان سلامت از دیگر اهداف این رویداد فرهنگی هنری است.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» اولین جشنواره آنلاین سینمایی در کشور است که دومین دوره آن در دو بخش داستانی و سینما شعر برگزار خواهد شد. همچنین جایزه بهترین فیلم به اثری که بیشترین استقبال را در نمایش آنلاین به خود اختصاص داده باشد تعلق می‌گیرد.

ثبت اثر در دبیرخانه آنلاین سایت جشنواره آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ مهلت ارسال اثر برای متقاضیان وجود دارد.

بر اساس فراخوان این رویداد، حداکثر مدت زمان آثار ارسالی در همه بخش‌ها ۴ دقیقه است. فیلمنامه‌های ارسالی در بخش سینماشعر باید در قالب pdf و حداکثر در ۶ صفحه به صورت کامل باشد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات نحوه شرکت آثارشان در این رویداد می توانند به سایت جشنواره به نشانی  http://selfie20shortfilmfestival.com/ مراجعه و فرم تقاضای شرکت را تکمیل کنند.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=5778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.