• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

سینما این بار در اوایل ۱۴۰۰ تعطیل شد

  • کد خبر : 4231
  • 08 فروردین 1400 - 12:20
فوژان نیوز:سینما با تاثیر گرفتن از "کرونا" ،مجددا در اوایل سال 1400با عوض شدن تغییر رنگ شهرها کشور به" نارنجی " بطورخودکار بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

به گزارش فوژان نیوز،سینما با تاثیر گرفتن از “کرونا” ،مجددا در اوایل سال ۱۴۰۰با عوض شدن تغییر رنگ شهرها کشور به” نارنجی ” بطورخودکار بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی عنوان کرد که بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از فردا سینماهای تهران تعطیل خواهند بود.

فرجی اعلام کرد: تعطیلی سینما بر اساس تصمیماتی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گیرد یعنی به صورت اتوماتیک این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی شهر به حالت نارنجی درمی‌آید گروه‌های کاری که در گروه سه قرار دارند به صورت خودکار تعطیل می‌شوند با توجه به اینکه سینماها هم درجه بندی مشاغل گروه سه را دارند دچار تعطیلی می‌شوند، متأسفانه سینماها هنوز علی‌رغم درخواست سازمان سینمایی، به گروه شغلی درجه دو منتقل نشده نشده‌اند به همین ترتیب مادامی که شهرها نارنجی هستند، سینماها را باید تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه سینماها در شهرهای قرمز قطعاً تعطیل است، اظهار کرد: بازگشایی مجدد سینماها منوط به این است که وضعیت شهرهای نارنجی به زرد یا آبی تغییر کند. شهر تهران تا روز گذشته زرد بود. با توجه به اینکه وضعیت شهر در حالت نارنجی قرار دارد ما باید گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. از همین رو بازگشایی سینماها هم بر عهده ما نیست و به تصمیم‌گیری این ستاد مربوط می‌شود..

وی در پابان گفت: ستاد مبارزه با کرونای سازمان سینمایی که به ریاست حسین انتظامی تشکیل می‌شود، تصمیماتی درباره فیلم‌ها و سینماهایی که در این ایام آسیب دیده‌اند خواهد گرفت و تسهیلاتی پیش‌بینی خواهد کرد

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.