• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

فرید ولی زاده نظم جشنواره را ارزیابی کرد

  • کد خبر : 1120
  • 04 اردیبهشت 1396 - 19:06
فرید ولی زاده نظم جشنواره را ارزیابی کرد
فوژان نیوز:فرید ولی زاده ،بازیگر ،نویسنده،کارگردان و سینماگر، نقطه قوت سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را در نظم و مدیریت این دوره ارزیابی کرد.

به گزارش فوزان نیوز،درسی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر ،فرید ولی زاده مدیر موسسه فوژان فیلم درگفتگویی اعلام کرد:نظم و برنامه ریزی مناسب در برگزاری این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر توأم با رفتار مناسب و حرفه ای تمام مدیران و نیروها در هر بخش با مهمانان داخلی و خارجی ،نقطه قوت این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر است.

این بازیگر و کارگردان و روزنامه نگار در ادامه توضیح داد:حضور مدیران و هنرمندان برجسته و عالی رتبه در کنار سایر مردم و مهمانان جو صمیمانه را ایجاد کرده است تا بیشتر در خصوص کیفیت ساختاری فیلم های به نمایش درآمده گفتگو شود.

همچنین چاپ کتاب ، برنامه و برگزاری ورک شاپ های متعدد در کنار بزرگداشت استاد عباس کیا رستمی این دوره از جشنواره را با استانداردهای جهانی همسو کرده است.

مدیر موسسه فژان فیلم در خصوص بخش بازار این دوره از جشنواره هم ابراز رضایت مندی کرد و نتیجه استفاده از مدیران تامین سازمان صدا و سیما و همکاری سایر اصناف سینمایی و تلویزیونی را در گرم بودن این بخش ،مثبت ارزیابی کرد.

همچنین اعلام کرد:غرفه موسسه فوژان فیلم با عرضه چهار نسخه فیلم از تولیدات خود در بخش مارکت از شرکت های خارجی و داخلی در این رویداد پذیرایی خواهد کرد.

فرید ولی زاده در آخر هم ابراز امیدواری کرد که در دوره های بعدی برگزار کنندگان این رویداد میزیان فیلم هایی خارجی باشند که در خور داوری و مقایسه با فیلم های ایرانی باشد ،چون واقعا علارقم منابع مالی کم ،فیلم های ایرانی یک سر و گردن بالاتر از سایر فیلم های حاضر در این جشنواره است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.