• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

فیلم سینمایی “پلاسما”در راه تولید

  • کد خبر : 1591
  • 27 تیر 1399 - 23:30
فیلم سینمایی “پلاسما”در راه تولید

فیلمنامه “پلاسما” به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی ساخته می شود.
فوژان نیوز: با پایان نگارش فیلمنامه “پلاسما”به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی ،این فیلم ساخته می شود.

به گزارش فوژان نیوز،یه نقل از مدیر روابط عمومی فوژان فیلم ،بتازگی آخرین مراحل بازنویس و نگارش این فیلمنامه “پلاسما” را به پایان رسیده و مراحل اولیه پیش تولید این فیلم در موسسه فوژان فیلم آغاز شده و بزودی د رخواست پروانه ساخت این فیم به تهه گنندگی موسسه فوژان فیلم به سازمان سینمایی ارایه خواهد شد.

براساس گزارش رسیده کارگردان و نویسنده این فیلم عنوان نمود:این فیلمنامه ای فلسفی و معمایی است و کسانیکه به فیلم هایی از گونه “پلتفرم” علاقه دارند می توانند مخا طب این نوع فیلمنامه باشند البته موضوع این فیلم هیچ ارتباطی با فیلم نامبرده ندارد،صرفا نوع و سلیقه مخاطب برای را آشنایی با موضوع فیلم”پلاسما”بعنوان مثال عنوان کردم.

وی در ادامه توضیح داد:متاسفانه به دلیل مسایل اقتصادی و همچنین پر هزینه بودن ساخت فیلم باید تمام شرایط را در نظر گرفت که در فصل و زمان مناسب بدون هدر دادان سرمایه این فیلم را جلوی دوربین برد.و اینکه این نوع فیلم مسلتزم پیش تولید طولانی برای بدست آوردن بهترین نتیجه برای انتخاب بازیگران و سایر عوامل فیلم خواهد بود .

این نویسنده در ادامه عنوان کرد: موضوع این فیلمنامه را آنچان دوست دارم که قصد دارم از بازیگران خاصی در نقش های آن استفاده کنم ولی در مصاخبه های قبلی عنوان کردم هر روز دستمزد بازیگران بجایی که رو به تعادل برود در عین ناباوری به مانند فیمت مسکن و زمین دست نیافتنی میشود و این باور که هنر فروشی نیست و قیمت ندارد هرروز کمتر رنگ به رخساره میگیرد.ولی با این حال امیدوارم با موضوع قوی این فیلمنامه به عواملی که مد نظر داریم برسیم.

این فیلم پر بازیگر است وبا توجه به بازی دلچسب آقای منوچهر زنده دل و خانم غزال نظر در فیلمنامه قبلیم “تا ۱۰ بشمار “به کارگردانی فرید ولی زاده دو کاراکتر این فیلم را این دو بازیگر بازی خواهند کرد و همچنین فرید ولی زاده و هشت بازیگر سرشناس دیگر در این پروژه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنبن وی در ارتباط با موضوع فیلمنلمه “پلاسما”گفت: ما در ۱ درصدی از جهان زندگی می‌کنیم که در آن حالتی از ماده به جز پلاسما غلبه دارد.

لازم بذکر است:کیانوش اسلامی در مقام نویسندگی فیلمهای”تهاتر از من”،”وام عسل”،”فوتبالی ها”” مسافر زمان”،تفاخر”توکل””مجرم”،”فکر بد نکن”…………………””تا ۱۰ بشمار”. را به نگارشدرآورده است .

“پلاسما” پنجمین ساخته بلند کیانوش اسلامی بعد از” پیچ فرعی” ،”شکاف”،جاده موریانه،چشمان زیبای طبقه آخر،در مقام نویسندگی و کار گردانی است

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.