• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

معرفي هیات مدیره جدید انجمن تهیه کنندگان

  • کد خبر : 1267
  • 02 مرداد 1397 - 2:43
معرفي هیات مدیره جدید انجمن تهیه کنندگان

هیات مدیره جدید انجمن تهیه کنندگان مستقل سینما انتخاب شدند
خبرگزاری فوژان:هیات مدیره جدید انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران انتخاب شدند.

به گزارش  فوژان نیوز، منیژه حکمت نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران بیان کرد: انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران می بایست در بهمن ماه سال گذشته برگزار می شد، اما تشکیک در مورد اعضای حقیقی انجمن و لزوم حل و فصل آن، هیات مدیره را بر آن داشت تا ابتدا وضعیت اعضای حقیقی و همچنین تبدیل انجمن مدنی به انجمن حقوقی و رسمی را مورد توجه قرار دهد.
وی افزود: خوشبختانه موضوع رسمیت یافتن انجمن با مساعدت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی به سرانجام رسید و امکان حضور اعضای حقیقی انجمن نیز در مجمع عمومی فوق العاده با حضور نماینده وزارت کار فراهم شد اما از آنجا که بیش از ۲ ماه از تاریخ انتخابات گذشته بود، براساس قوانین و اساسنامه، دعوت به مجمع عمومی به تقاضای بیش از یک سوم اعضا امکان برگزاری داشت. حکمت در پایان خبر داد: در مجمع عموی عادی که با حضور نزدیک به دو سوم اعضا به ریاست رسول صدرعاملی برگزار شد، اعضای هیات مدیره و بازرسان برگزیده شدند.
پس از تایید انتخابات، در اولین جلسه هیات مدیره، مسئولان انجمن به شرح زیر تعیین شدند: سیدغلامرضا موسوی: رییس هیات مدیره منیژه حکمت: نایب رییس هیات مدیره سیروس تسلیمی: خزانه دار سیدمحمود رضوی: دبیر انجمن در این جلسه مرتضی شایسته به دلیل سوابق تهیه کنندگی به عنوان رییس هیات داوری انجمن برگزیده شد. به زودی اعضای کمیته ها و شوراهای تولید، پخش، تبلیغات و مسئول حقوقی انجمن معرفی می شوند.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.