• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

«حسین حبیبی خلیفه لو»:هدفم سرمايه گذاری درفيلمنامه های برجسته است!

  • کد خبر : 304
  • 19 اردیبهشت 1388 - 12:54
فوزان نیوز: حسین حبیبی خلیفه لو تهيه كننده و سرمايه گذار فيلم سينمايی پريا در گفتگويی با فوژان عنوان كرد:هدفم سرمايه گذاری درفيلمنامه های برجسته است.

به گزارش فوژان نیوز، حسین حبیبی خلیفه لو تهيه كننده و سرمايه گذار فيلم سينمايي پريا در گفتگويي با خبرنگار سینمایی فوژان نیوز  عنوان كرد:هدفم سرمايه گذاری درفيلمنامه های برجسته است و اگر فیلمنامه ای از سازمان یاشبکه ای کد ساخت داشته باشد حاضر به سرمایه گذاری هستم.

 

حبيبي توضيح داد:چنانچه سازمان و شبكه ها تمايل داشته باشند ميتوانم در مقام تهيه كننده سرمايه  فيلم هايي را كه كدساخت يا تثبيت داشته باشند فراهم كنم .

 

حسین حبیبی خلیفه لو در جواب اينكه آيا حاضر به سرمايه گذاري در سينما نيز هست ، عنوان كرد : طبعاً از فيمنامه اي كه قابليت جذب مخاطب وبرگشت سرمايه را در زمينه سينما داشته باشد استقبال ميكنم وهدفم از تهيه كنندگي و سرمايه گذاري در سينما نيز همين است .

تهيه كننده پريا درخصوص چگونگي شكل گيري وسرمايه گذاري درفيلم پريا گفت: سالهاست كه دركنار حرفه اصلي خود در كارهاي فرهنگي در شهرستان كرج فعاليت داشته ام كه همين امر باعث شد تا در زمينه فرهنگي هنري نيز فعاليت خود را دنبال كنم تا در حد توانم براي فرهنگ و هنر اصيل كشورم ايران عزيز قدمي هر چند كوچك برداشته باشم ، بنابراين با چندين پيشنهاد سينمائي روبرو شدم كه در نهايت تصميم گرفتم در زمينه كودك فيلمي را تهيه و سرمايه گذاري كنم و چون چندين سال بود كه در زمينه كودك و نوجوان فيلمي درخور و شايسته ، كه اين قشر را با اشتياق به سينما بكشاند نديده بودم با مذاكراتي كه با آقاي حسين قاسمي جامي داشتم تصميم به ساخت فيلم پريا در اين ژانر را گرفتم .

حبيبي در رابطه با فيلم پريا گفت : اين روزها به شدت تلاش ميكنم تا اين فيلم را با كيفيت هر چه بهتر به جشنواره كودك همدان برسانيم بنابراين در اين رابطه با حرفه اي هاي سينما جلساتي ترتيب داده ايم تا اين فيلم بتواند به شايستگي در جشنواره هاي خارج از كشور نيزشركت و مورد توجه قرار گيرد.

 

حبيبي در رابطه با آخرين فعاليت خود عنوان كرد در حال حاضر مشغول آماده كردن شرايط ساخت يلم هاي شوك به كارگرداني آقاي سيامك خواجه وند و قطب منفي به كارگرداني آقاي كيانوش اسلامي هستيم .

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.