• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

پخش مراسم اختتامیه fiff37روزپنج شنبه

  • کد خبر : 1422
  • 05 اردیبهشت 1398 - 4:59
پخش مراسم اختتامیه fiff37روزپنج شنبه

مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز پنج شنبه برگزار می شود.
فوژان نیوز:با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار وحدت، و پخش زنده این مراسم از شبکه نمایش ،سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به کار خود خاتمه می دهد.
 

به گزارش فوژان نیوز،سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه با برگزاری ۶ برنامه شامل نشست‌های خبری، کارگاه آموزشی و … ادامه می‌یابد و با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار وحدت، سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به کار خود خاتمه می دهد.

همچنین هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه با نشست خبری جولی برتوچلی مستندساز ایتالیایی ساعت ۱۰:۳۰ در گذر اجتماعات چارسو آغاز می شود و در ادامه نشستی با حضور داوران بخش‌های مختلف جشنواره، ساعت ۱۲ تا ۱۴ در گذر اجتماعات چارسو برگزار می شود. کارگاه تکنسین تصویربرداری دیجیتال با حضور مسعود مردان، ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۲ چارسو برگزار می شود. جولی برتوچلی هنرمند فیلمساز نیز با کارگاه تخصصی کارگردانی ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شماره ۲ فلسطین حضوردارد.

در ادامه این مراسم  پنل صلح، ساعت ۱۶ در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود. علیرضا کاوه منتقد سینما ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن شماره ۳ فلسطین با موضوع ژانر در سینما سخنرانی می کند و مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر همراه با مراسم اهدای جوایز منتقدان خارجی نیز ساعت ۱۸ در تالار وحدت برگزار می شود.

همچنین  شبکه نمایش سیما مراسم اختتامیه را، پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت از ساعت ۱۸ اختتامیه این جشنواره را به طور زنده روی آنتن می‌برد.

سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر امسال با وجود فضاسازی دشمن و تحریم‌های تحمیلی میزبان مهمانان بنامی در عرصه فیلمسازی، از کشور‌های مختلف بود. پل شریدر فیلمنامه‌نویس، کارگردان و منتقد آمریکایی (نویسنده بیشتر فیلمنامه‌های فیلم‌های مارتین اسکورسیزی)، ویلیام جان هیل استاد دپارتمان هنر‌های رسانه در رویال هالووی، رزا بوش تهیه‌کننده اسپانیایی، پروفسور ماریکه دِوالک دانشیار مطالعات رسانه، جولی برتوچلی مستندساز و… از جمله این مهمانان بودند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است. سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.