• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پرواز ابدی «ارشا اقدسی» پیمان بست

  • کد خبر : 5431
  • 13 مرداد 1400 - 21:00
فوژان نیوز: ارشا اقدسی بدلکار جوان و بین المللی ایران در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر جراحات وارده ناشی از حادثه چپ کردن ماشین در لبنان به اوج پرواز کرد.

به گزارش فوژان نیوز،ارشا اقدسی بدلکار جوان و بین المللی سینما  در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر جراحات وارده ناشی از حادثه چپ کردن ماشین در لبنان به اوج پرواز کرد.

اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند و در کمال ناباوری این ورزشکار و بدلکار سینمای ایران آسمانی شد تا به دوست ،و استاد خود«پیمان ابدی»بپیوندد.

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱  بود. او در طول حرفهٔ خود در فیلم‌های گوناگونی نظیر اسکای‌فال (۲۰۱۲)، مرگ روشنایی (۲۰۱۴) و کونگ فو یوگا (۲۰۱۷) ایفای نقش کرده‌است. وی بنیان‌گذار بدلکاران ۱۳ بود.

اقدسی که زاده شهر تهران بود از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به دنبال فعالیت‌های ورزشی اش، آی کیدورا فرا گرفت و مربی آن شد، در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد،

ارشا اقدسی عاشق هیجان و مبارزه با ترس بود ودر طول ذوران حرفه ای خود در بسیاری از آثار هنری و سینمایی ایران بعنوان بدلکار و مشاور حضور داشت.

پایگاه خبری تخصصی سینمای ایران “فوژان نیوز“درگذشت این نابغه بدلکاری سینمای بین الملل و ایران را به خانواده محترم ایشان و تمامی دوستان وی تسلیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=5431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خداوند رحمتش کنه .ای وای

  2. انسانه های شجاع زودتر این دنیای مزخرف را ترک می کنند

  3. ایشان بسیار حرفه ای و با تکنیک سر پروژه ها حاضر می شدند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.