• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

پیکر کیارستمی در لواسان آرام گرفت

  • کد خبر : 1035
  • 21 تیر 1395 - 14:35
پیکر کیارستمی در لواسان آرام گرفت
فوژان نیوز:پیکر عباس کیارستمی کارگردان سینما بعد از تشییع از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آرامگاه توک ‌مزرعه در لواسان به خاک سپرده شد.

به گزارش فوژان نیوز،صبح امروز بعد از مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عباس کیارستمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاکسپاری این کارگردان سینما در آرامگاه «توک مزرعه» در منطقه لواسان انجام شد.

بر پایه این گزارش، در هنگام خاکسپاری زنده‌یاد عباس کیارستمی اصحاب رسانه، هنرمندان و جمعی از مدیران سینمایی نیز حضور داشتند.

در هنگام خاکسپاری کارگردان فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست؟»، حاضرین به صورت جمعی سرود «ای ایران» و «مرغ سحر» را با هم به صورت یک صدا خواندند.

از جمله نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد همکاری و همدردی سینماگران با خانواده کیارستمی بود.

با توجه برگزاری مراسمی با شکوه باحضور علاقمندان  این کارگردان بزرگ سینما وبا توجه به اینکه پرویز پرستویی در هنگام تشییع پیکر عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرده بود که در لواسان فضا و شرایط مناسبی برای حضور همه مردم وجود ندارد و خواهش کرد که از آمدن به آنجا خودداری کنند،

ولی باز هم تعداد قابل توجهی از افراد خودشان را برای مراسم خاکسپاری این کارگردان به آرامگاه توک‌مزرعه رساندند که موجب ازدحام نیز شده بود. بابک حمیدیان بازیگر  سینما و تلویزیون در نزدیکی مزار کیارستمی شرایط را برای حضور خانواده این کارگردان برای آخرین خداحافظی‌ها نیز مهیا می‌کرد. حاضرین نیز در آخرین لحظات با گفتن «زنده و جاوید باد عباس کیارستمی» با این کارگردان خداحافظی کردند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم مجید مظفری، محمدرضا هنرمند، اصغر فرهادی، علی‌اکبر صادقی، علیرضا شجاع‌نوری، بابک حمیدیان، بیژن امکانیان، بهمن فرمان‌آرا، رضا ثروتی، همایون غنی‌زاده، پگاه آهنگرانی، جعفر پناهی، علیرضا تابش، حجت‌الله ایوبی، امیرحسین علم‌الهدی و … حضور داشتند.

پایگاه خبری اختصاصی سینما”فوژان نیوز”مجددا درگذشت این چهره برجسته سینمای ایران و جهان را به خانواده و دوستان وی تسلیت می گوید.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.