• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اشکان منصوری رفت واصحاب فرهنگ و رسانه را داغدار کرد

  • کد خبر : 4650
  • 02 اردیبهشت 1400 - 19:28
فوژان نیوز:متاسفانه در کمال ناباوری ساعتی پیش مطلع شدیم همکار عزیز،شناخته شده ،دوست داشتنی و با اخلاق "اشکان منصوری"از میان ما رفت و جامعه فرهنگ و رسانه را داغدار کرد.

متاسفانه درکمال ناباوری ساعتی پیش مطلع شدیم همکار عزیز،شناخته شده ،دوست داشتنی و با اخلاق”اشکان منصوری”ازمیان ما رفت و جامعه فرهنگ و رسانه را داغدار کرد.

این ضایعه دردناک چنان قلب همکاران و دوستان اشکان منصوری عزیز را به درد آورده که هنوز باور این اتفاق برای کسانیکه با وی در ارتباط بودند قابل قبول نیست.

اشکان منصوری خیرنگار شناخته شده و پر کار عرصه فرهنگ و رسانه که در بخش فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت داشت در بین تمام فعالان این عرصه و تمام هنرمندان به خوشنامی و خوش اخلاقی شهره عام و خاص بود.

وی دانش‌آموخته رشته بازیگری بود و در پروژه های سینمایی «هزارپا»، مجموعه‌های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» و ….به ایفای نقش پرداخته بود.

اشکان منصوری پورشیرازی در پی عارضه کلیوی به بیمارستان میلاد مراجعه نموده که پس ابتلا به “کرونا “درهمان بیمارستان در  سن ۴۰ سالگی در کمال ناباوری از میان ما رفت.

پیکر مرحوم اشکان منصوری  فردا جمعه ساعت ۸ صبح از بیمارستان میلاد به بهشت زهرا (س) انتقال پیدا می‌کند و مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم شیراز انجام می‌شود.

پایگاه خبری تخصصی سینما”فوژان نیوز” درگذشت ناباورانه این همکار عزیز و جوان در عرصه خبری هنری و بازیگری به تمام دوستان و همکاران ایشان در باشگاه خبرنگاران جوان و تمامی اهالی فرهنگ و همچنین خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای روح آن عزیز از دست رفته علو درجات وبرای نزدیکان وی صبر الهی آرزو داریم.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.