• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

اکران«بخارست» منتفی شد!

  • کد خبر : 13419
  • 18 آبان 1401 - 20:25
اکران«بخارست» منتفی شد!
فوژان نیوز:تهیه کننده فیلم سینمایی«بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی،خبر از منتفی شدن اکران این فیلم در شرایط کنونی سینما داد.

به گزارش فوژان نیوز،علی طلوعی تهیه کننده فیلم سینمایی«بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی،خبر از منتفی شدن اکران این فیلم در شرایط کنونی سینما داد.

وی در گفتگویی رسانه ای علام کرد:درباره این اتفاق ضمن تأیید منتفی شدن اکران این فیلم درباره شائبه عدم توافق با سازمان سینمایی برای ارائه ضمانت مالی مناسب جهت حمایت از اکران این فیلم در شرایط فعلی توضیح داد: بحث ما گارانتی و ضمانت نبود. این فیلم اولین فیلمی است که در مراحل تولید شاهد عرضه آن در فرابورس بودیم و این اتفاق پیش‌تر در سینمای ایران سابقه نداشته است. با توجه به منافع سهامداران خردی که در فرابورس بر روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده بودند، مجموع جمع‌بندی‌مان با توجه به رایزنی‌هایی که با فرابورس داشتیم به این نتیجه رسید که فعلاً اکران فیلم را متوقف کنیم.

طلوعی در ادامه گفتگوی رسانه ای خود افزود: امروز منتفی شدن اکران فیلم را اعلام کرده‌ایم و منتظریم تشریفات قانونی آن هم طی شود. زمان‌بندی بعدی برای اکران فیلم هم به‌طور کامل بستگی به حفظ منافع سهامداران خرد فیلم دارد که بالاخره بر روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این تهیه‌کننده درباره طرح‌های حمایتی سازمان سینمایی برای تسهیل اکران این فیلم هم گفت: سازمان سینمایی همه ظرفیت‌های ممکن را در اختیار ما قرار داده بود. در زمینه تبلیغات تلویزیونی هم قرار بود حمایت‌های صورت بگیرد و واقعیت این است که دوستان سازمان سینمایی زحمت خود را کشیدند اما در کل با توجه به وضعیت موجود و بلاتکلیفی حاکم در وضعیت اکران سینماها، فعلاً عرضه فیلم را متوقف کرده‌ایم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

لازم به ذکر است :بر اساس مصوبه شورای صنفی اکران قرار بود این فیلم سینمایی با حضور بازیگرانی همچون حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان ،غزال نظر و هادی کاظمی به سرگروهی سینما آزادی اکران سراسری خود را آغاز کند اما تنها چند روز مانده به این موعد، اکران این فیلم با نظر منتفی شد.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=13419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.