• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
غزال نظر،

بازی در فیلم سینمایی«تا ۱۰ بشمار» چالش‌برانگیز بود

  • کد خبر : 7235
  • 25 آذر 1400 - 20:49
فوژان نیوز: غزال نظر در گفتگویی کوتاه با گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: بازی در فیلم سینمایی«تا ۱۰ بشمار» چالش‌برانگیز بود.
به گزارش فوژان نیوز،غزال نظر بازیگر اصلی و نقش کتایون فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار»به کارگردانی فرید ولی زاده در گفت‌‌وگویی با سعید حضرتی،خبرنگار گروه سینمایی  عنوان کرد: بازی در فیلم سینمایی«تا ۱۰ بشمار»برایم چالش برانگیز بود. 
غزال نظر درباره ویژگی‌های فیلمنامه این اثر سینمایی گفت: فیلمنامه «تا ۱۰ بشمار » داستانی بود که امروزه بین خیلی از زوجین در جریان هست و با خواندنش احساس کردم می‌تواند تاثیر گذار باشد و باعث تامل آنها دراهمیت تاثیر مکالمه در زندگی مشترک شود.اینکه چه سوتفاهم‌هایی را می‌شود با صحبت کردن از بین برد و به زندگی با خیال راحت‌تر و تکلیف روشن‌تر ادامه داد.
وی درباره نقش خود و چالش‌های آن بیان کرد: برای من بازی در این نقش به لحاظ ساختار و فیلمبرداری خاصش چالش برانگیز و جذاب بود. ما روزی حدود ۶ ساعت بی‌وقفه راه می‌رفتیم و دیالوگ‌های طولانی را باید حفظ می‌کردیم. درعین حال حواسمان هم باید به رعایت فاصله مناسب با فیلمبردار در حین راه رفتن می‌بود.
بازیگر فیلم های همچون «یک آرایش ساده»،«هزارتو»،«بی پولی» …..و «آینه شیطان» در پاسخ این سوال که منوچهر زنده‌دل به عنوان نقش مقابل شما تا چه اندازه در بهتر شدن بازی شما نقش داشت اظهار کرد: منوچهر زنده‌دل بسیار خوب و حرفه‌ای است و با هم تعامل خوبی داشتیم و در کنارشان احساس راحتی داشتم و همه این عوامل به باور پذیرتر شدن نقش کمک شایانی می‌کرد.
غزال نظر با اشاره به اینکه حمایت موسسه «هنروتجربه» از فیلمهای هنری و تجربی باعث رشد کیفی این آثار شده گفت: من مخاطب همیشگی فیلمهای «هنروتجربه» هستم و به نظرم شاهد آثار درخور توجه و بعضا درخشانی هستیم.
وی در پایان گفت:امیدوارم برای فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» هم اتفاقات خوبی پیش رو باشد و مخاطبین فیلم را دوست داشته باشند .
لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=7235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.