• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

جدیدترین آمار فروش به روایت پخش ها اعلام شد

  • کد خبر : 929
  • 16 مرداد 1394 - 22:35
جدیدترین آمار فروش به روایت پخش ها
 فوژان نیوز:پنج شنبه شب (۱۵ مرداد) فروش یک شب فیلم کمدی «نهنگ عنبر» و «دوران عاشقی» فیلمی اجتماعی در تهران با هم برابر و ۷۰ میلیون تومان بود.

به گزارش فوژان نیوز ،در میان فیلم های به نمایش درآمده در سالن های سینما فیلم «نهنگ عنبر» مورد اقبال مخاطب است و شب گذشته بعد از گذشته ۱۲ هفته از نمایش فیلم به فروش ۷۰ میلیون تومان در تهران نائل آمد. فیلم «دوران عاشقی» هم در میان فیلم اجتماعی به نمایش درآمده نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است و شب گذشته این فیلم نیز در تهران به فروش ۷۰ میلیون تومان رسید و نشان داد که از میان فیلم های اجتماعی که از ابتدای سال به نمایش درآمده بهتر توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو یی عنوان نمود: فیم سینمایی «نهنگ عنبر» با در اختیار داشتن ۲۶ سالن سینما به فروش ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و در شهرستان ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیدو فروش کل فیلم ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.وی در ادامه درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» که توسط دفتر فیلمیران پخش می شود توضیح داد: این فیلم با توجه به موضوع اجتماعی که دارد توانسته با اقبال مواجه شود و پس از ۹ روز نمایش در تهران به فروش ۴۳۰ میلیون تومان در شهرستان به فروش ۱۴۰ میلیون تومان دست یافته است که در مجموع به فروش ۵۷۰ میلیون تومان دست یافت.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان ها گفت: این فیلم از اواسط هفته در سینماهای شهرستان به نمایش درآمده است که تاکنون ۲۶ سالن در تهران و ۳۵ سالن در شهرستان در اختیار دارد.دوران عاشقی شب گذشته در ۶ سالن سینما به فروش فوق العاده رسید و درتهران پنج شنبه شب ۷۰ میلیون تومانی شد.دفتر بامداد فیلم فروش «عصر یخبندان» را ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در تهران و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان اعلام کردو فروش فیلم را ظرف ۴۵ روز نمایش ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان عنوان کرد.

خزاعی مدیر فروش پخش نور تابان درباره فروش فیلم «گینس» گفت: تاکنون فروش فیلم در تهران ۱ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۸۴۵ میلیون تومان دست یافتیم. مجموع فروش فیلم ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود.«مردن به وقت شهریور» و «خداحافظی طولانی» به ترتیب توسط دفتر شکوفا فیلم و هدایت فیلم پخش می شوند تا زمانی که مشغول آماده سازی گزارش بودیم فروش فیلمها از سوی دفتر اعلام نشد.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.