• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

«درخت خاموش»همزمان در ایران و چین اکران می شود

  • کد خبر : 11407
  • 08 شهریور 1401 - 13:25
فوژان نیوز:فیلم «درخت خاموش» به کارگردانی فایسال سویسال و تهیه‌کنندگی علی نوری اسکویی همزمان در کشورهای ایران و چین اکران خواهد شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران فیلم «درخت خاموش» به کارگردانی فایسال سویسال و تهیه‌کنندگی علی نوری اسکویی تولید مشترک ایران و ترکیه در ایران از چهارشنبه هفته آینده، ۱۶ شهریور در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد.

این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته‌شده است به مدت دو هفته در سینماهای گروه «هنر و تجربه» در تهران و سراسر ایران اکران خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «درخت خاموش» از دیروز، دوشنبه ۷ شهریور به صورت آنلاین در پلتفرم چینی «CinemaWorld» به نمایش درآمده است. «CinemaWorld» اولین و تنها سرویس فیلم آسیایی است که به بهترین فیلم‌های بین المللی اختصاص یافته است. این پلتفرم یک شرکت سرگرمی چند رسانه‌ای است که توسط مدیران ارشد سابق HBO تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد.

«درخت خاموش» درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیداً دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است، اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «درخت خاموش» عبارت‌اند از کارگردان: فایسال سویسال، تهیه‌کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلمبرداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه‌های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبان‌فهم، روابط عمومی: زهرا نجفی.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=11407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.