• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

سازمان سینمایی به علاقه مندان بازیگری هشدار داد!

  • کد خبر : 4586
  • 29 فروردین 1400 - 16:09
فوژان نیوز:در پی سوء استفاده و کلاهبرداری دفاتر و مراکز غیرمجاز تحت عنوان «جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال»، روابط عمومی سازمان سینمایی نسبت به راستی‌آزمایی و اطمینان از صحت این آثار در سامانه سازمان تاکید کرد.

به گزارش فوژان نیوز،در پی سوء استفاده و کلاهبرداری دفاتر و مراکز غیرمجاز تحت عنوان «جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال»،روابط عمومی سازمان سینمایی نسبت به راستی‌آزمایی و اطمینان از صحت این آثار در سامانه سازمان تاکید کرد.

«به آگاهی عموم علاقه مندان می‌رساند قبل از هر گونه ارتباط با مراکز یادشده و عقد قرارداد، ابتدا از قانونی بودن فعالیت دفاتر و یا اشخاص فوق اطمینان حاصل نمایند.

یادآور می‌شود سازمان سینمایی فهرست تولیدات دارای پروانه ساخت اعم از فیلم یا سریال نمایش خانگی و موسسات دارای مجوز را در درگاه اختصاصی خود به نشانی

cinemaorg.ir منتشر می‌کند و راهنمای علاقه مندان برای آگاهی از پروژه‌های آماده تولید و نیز در حال ساخت است.»

 

فوژان نیوز درگزارشی کوتاه در سال ۱۳۹۸ توضیح داد:

با برسی نظرات مراجعه کنندگان به دفاترسینما یی و همچنین عدم اطمینان برخی از سرمایه گذاران خرد برای ورود به چرخه فیلمسازی و همچنین تبلیغات گسترده درشبکه های اجتماعی برخی از افراد سود جو و بدون مجور در این عرصه این شبهه به وجود آمده است چگونه یک موسسه و یا دفتر سینمایی و حتی یک شخص حقیقی مرتبط دارای مجوز از نهادها و وزارتخانه دولتی را می توان از غیر تشخیص داد؟

در برخی از مواقع دیده شده اشخاصی غیر متخصص و بدون مجوز برای منفعت طلبی شخصی با تبلیغات غیر واقعی باعث گمراه شدن علاقمندان به سرمایه گذاری در عرصه فیلمسازی شده اند.

به گزارش فوژان نیوز سایت رسمی سازمان سینمایی درجهت ارتقا ردوند دولت الکترونیک و همچنین دسترسی آسان مراجعه کنندگان وهمچنین آشنایی مخاطبانو سرمایه گذران با دفاتر فعال و مجوز دار زیر نظر سازمان سینمایی لیستی از  دفاتر مجوزدار را در لینکی از وب سایت خود منتشر نموده است،این لینک که غریب به چند سال است که در وب سایت سازمان سینمایی قرار گرفته،می تواند را حلی برای آشنایی ونحوه فعالیت یک موسسه و یا شرکت سینمایی مجوز دار باشد.

همچنین در این وب سایت به آدرسwww.cinema-org.ir لیستی از آموزشگاها معتبر و پخش کننده های بین المللی و داخلی نیز آمده است.

لیست موسسه ها ی فیلمسازی مجوز دار را در اینجا ببینید.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.