• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

فروش روزانه فیلم های روی پرده همچنان زیر یک میلیاردتومان است

  • کد خبر : 13023
  • 05 آبان 1401 - 23:47
فروش روزانه فیلم های روی پرده همچنان زیر یک میلیاردتومان است
فوژان نیوز:فروش روزانه تمام فیلم های روی پرده تاپایان روز پنجشنبه 5 آبان ماه 1401،در تداوم روزهای اخیر،همچنان زیر یک میلیارد تومان است.

به گزارش فوژان نیوز،فروش روزانه  مجموع فیلم های در حال اکران در روز پنجشنبه ۵آبان ماه سال ۱۴۰۱ همچنان به مانند روزهای اخیر زیر یک میلیاردتومان است .

آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی در حال اکران را  در یاداشتی مرور خواهیم کرد.

گیشه امروز با ۲۴,۷۴۴ مخاطب و ۲,۱۴۵سانس و با فروش کل: ۸,۲۶۲,۵۰۵,۰۰۰ ریال به کار خود پایان داد.

این رقم درحالی به دست آمده است که در شروع اکران سال ۱۴۰۱ و در ادامه شروع اکران عید فطر گیشه روزانه یک فیلم ۲ الی ۳ برابر این رقم بوده است.

بر اساس آخرین گزارش از سامانه فروش فیلم تاپایان روزپنجشنبه ۸آبان ،۱۴۰۱فروش و رتبه بندی فیلم های سینمایی در حال اکران به شرح ذیل است:

«انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی بافروش روزانه۱,۹۴۳,۳۵۵,۰۰۰ ریال و فروش کل : ۷۰۹,۸۲۸,۱۸۸,۵۰۰ ریال  در صدر گیشه سینما در سال ۱۴۰۱ قرار دارد و همچنان به اکران خود ادامه می دهد.

«سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی بافروش روزانه ۱۴۳,۳۲۵,۰۰۰ ریال و با فروش کل : ۴۱۱,۱۵۷,۴۳۰,۹۴۰ریال در رتبه دوم فیلم های در حال اکران است.

«علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی بافروش روزانه: ۳۷۱,۶۵۰,۰۰۰ ریال و با فروش کل: ۲۱۰,۸۷۶,۰۳۵,۰۰۰ریال در رتبه سوم فیلم های در حال اکران است.

«تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده و  بافروش روزانه ۴۸۳,۸۲۵,۰۰۰ ریال و با فروش کل:۲۰۴,۸۶۱,۴۰۷,۵۰۰ ریال در رتبه چهارم فیلم های در حال اکران است.

«ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار بافروش روزانه۹۷۱,۱۴۰,۰۰۰ ریال و با فروش کل:۱۷۹,۹۶۱,۱۶۷,۵۰۰ ریال در رتبه پنجم فیلم های در حال اکران است.

«دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژادا بافروش روزانه۱,۰۹۷,۶۲۵,۰۰۰ ریال و فروش کل:۱۷۶,۶۱۶,۸۸۲,۵۰۰ ریال در رتبه ششم فیلم های در حال اکران است.

«پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش بافروش روزانه۲,۰۵۲,۵۱۰,۰۰۰ ریال وبا فروش کل:‌ ۱۵۱,۱۰۴,۸۳۵,۰۰۰ ریال در رتبه هفتم فیلم های در حال اکران است.

«چند می‌گیری…» به کارگردانی علی توکلی‌نیا بافروش روزانه ۱۴۱,۲۷۵,۰۰۰ ریال وبا فروش کل: : ۹۲,۳۶۹,۲۶۵,۰۰۰ ریال در رتبه هشتم فیلم های در حال اکران است.

«بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی بافروش روزانه ۵۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال و با فروش کل: ۲۳,۹۰۱,۱۱۱,۹۹۸ ریال در رتبه نهم فیلم های در حال اکران است.

«زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری بافروش روزانه ۳,۸۷۵,۰۰۰ ریالبا فروش کل: ۲۰,۲۶۹,۰۶۷,۵۰۰ ریال در رتبه دهم فیلم های در حال اکران است.

«بانک زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی بافروش روزانه ۲۹۵,۲۰۰,۰۰۰ ریال با فروش کل: ۱۷,۰۰۱,۰۸۷,۵۰۰ ریال در رتبه یازدهم فیلم های در حال اکران است.

«کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا بافروش روزانه ۱۳,۳۵۰,۰۰۰ ریال با فروش کل: ۱۰,۹۹۰,۹۰۰,۰۰۰ ریال در رتبه دوازدهم فیلم های در حال اکران است.

«شین» به کارگردانی میثم کزازی بافروش روزانه ۹۳,۵۷۵,۰۰۰ ریال وبا فروش کل:۶,۸۶۱,۲۶۵,۰۰۰ریال در رتبه سیزدهم فیلم های در حال اکران است.

«بام بالا» به کارگردانی جمال سید حاتمی بافروش روزانه۵۶۵,۷۲۵,۰۰۰  ریال وبا فروش کل: ۵,۳۹۰,۰۷۰,۰۰۰ ریال در رتبه چهارده  فیلم های در حال اکران است.

«شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا بافروش روزانه ۱۵۰,۰۰۰ ریال و با فروش کل:۲,۷۲۷,۸۹۰,۰۰۰ ریال در رتبه پانزدهم فیلم های در حال اکران است.

«نمور» به کارگردانی داوود بیدل بافروش روزانه ۱۹,۴۵۰,۰۰۰ ریال وبا فروش کل: ۱,۸۴۵,۹۶۵,۰۰۰ ریال در رتبه شانزدهم  فیلم های در حال اکران است.

«برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد بافروش روزانه ۵۰۰,۰۰۰ ریال با فروش کل:۱,۲۴۲,۷۰۵,۰۰۰ ریال در رتبه هفذهم فیلم های در حال اکران است.

لازم به ذکر است برخی از فیلم ها مانند «والدین امانتی»،«هناس»،«بدون قرار قبلی» که در جدول فروش کل جایگاه بالا تری تا میانه جدول دارند بصورت تک سانس و ۳ سانس در برخی از سلن های نمایش روی پرده رفته اند که در جدول محاسبه ۸ آبان آمده است ولی اکران این فیلم ها در حال حاضر خاتمه یافته است،

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=13023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.