• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

«فرید ولی زاده»،نگارش فیلمنامه جدیدم را به پایان رساندم!

  • کد خبر : 937
  • 12 شهریور 1394 - 3:36
فوژان نیوز:فرید ولی زاده،بازیگر و سینماگر از پایان نگارش فیلمنامه جدیدی با عنوان «زن‌ها خاموش نیستن!» خبر داد.

به گزارش فوژان نیوز،نگارش فیلمنامه سینمایی «زن‌ها خاموش نیستن!» به نویسندگی «فرید ولی زاده »بازیگر و سینماگر جوان کشورمان به پایان رسید.

فرید ولی زاده در گفتگویی کوتاه عنوان کرد:فیلمنامه «زن ها خاموش نیستن!» بر اساس روایتی رئال باموضوع اجتماعی با پرداخت جدید و متفاوتی به حقوق زنان درجامعه می‌پردازد و در حال حاضربازنویسی فیلمنامه نیز با برسی کارشناسان حقوقی به پایان رسیده است.

این فیلمنامه قرار است تا ازهقته آینده برای پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه شود.

امیدواریم که با صدور پروانه ساخت بزودی پیش تولید رسمی این فیلم در موسسه سینمایی فوژان فیلم آغاز کنیم.

همچنین در پروژه «زن ها خاموش نیستن!» به جز عوامل پشت دوربین فیلم که همگی از چهره‌های شناخته شده سینما هستند ،واکثر بازیگران ترکیبی از چهره‌های جدید خواهند بود .

همچنین وی گفت خیلی دوست داشتم این فیلم را بعد از تجربه ساخت فیلم های «کمپ» و کارگردانی مشترک «تنها‌تر از من»به عنوان سومین تجربه فیلمسازی در کارنامه خود داشته باشم ولی به دلیل علاقه به کاراکتر اصلی مرد در فیلمنامه ترجیح دادم  این فیلم بازی کنم و مسعولیت ساخت این فیلم را به یکی از کارگردانان شناخته شده کشورمان واگذار کنم.

این سینماگر در مقام بازیگر و نویسنده این فیلمنامه  عنوان کرد: بخاطر شرایط خاص موضوع فیلمنامه و باورپذیر‌ی و تاثیر بر مخاطب، بازیگران این فیلم بخصوص بازیگر نفش اصلی زن از بین چهره‌های جدید انتخاب خواهند شد تا از تکرارشخصیت در ساخت اینگونه ژانر پرهیز شود و امیدواریم بتوانیم در کنار کارگردانی که به توافق می رسیم روند خوبی برای پیشرفت این پروژه ترسیم کنیم.

ولی زاده عنوان کرد:مو ضوع فیلمنامه برعکس اکثر فیلم‌های ساخته شده در ژانر اجتماعی درمورد زنی است که در برابر آسیب های اجتماعی این بار تسلیم نشده و تا لحظه آخر از حقوق خود در برایر   آسیبی که دیده دست نمی کشد.

گفتنی است :در هفته‌های آینده با صدور پروانه ساخت سایر عوامل  گروه ساخت در موسسه فوژان فیلم معرفی خواهند شد.

لازم بذکر است: بازی در «خون بازی» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالدهاب ۲-«خاک آشنا‌» به کارگردانی بهمن فرمان آرا «شام عروسی» ابراهیم وحید زاده ۴- «غبار عشق» حسینعلی لیالستانی ۵- «آینه های روبرو» حسین قاسمی جامی ۶- «باهم تا سپیدی» به تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری ۷- «فوتبالی‌ها»،عباس خواجوند ۸- «تنهاتر از من»، عباس خواجوند ۹- «پنجره»عباس خواجوند ۱۰- «پیچ فرعی» کیانوش اسلامی ۱۱- «وام عسل» به کارگردانی مهدی گلستانیان ۱۲-«نت فالش»،«نت توهم»،«هارمونی مرگ» سه گانه شایان عبدالوهاب و نویسندگی فیلمنامه‌های‌: ۱- مگس ۲- نعل وارونه ۳- وام عسل و تهیه‌کنندگی چندین فیلم برای سازمان ملل و ورازت بهداشت و صدا وسیما از فعالیت‌های این سینماگر تا به امروز است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.