به گزارش فوژان نیوز،فرید ولی زاده در گفتگویی با سعیدحضرتی خبرنگار وب سایت هنر و تجربه  عنوان کرد:با پایان برنامه جشنواره فجر، روال عادی پخش فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» از سر گرفته می‌شود،همچنین تیزر تلویزیونی این فیلم که در سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است، همزمان از شبکه سلامت و قبل از برنامه مافیا تا ۳۰ بهمن‌ماه پخش خواهد شد.

فرید ولی زاده کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم عنوان کرد: با توجه به اکران این فیلم در موسسه سینمایی هنروتجربه و با توجه به محدویت اکران در زمان جشنواره فجر و در اختیاربودن سالن‌های سینماهای هنر و تجربه درخدمت این رویداد، مخاطبان استقبال خوبی از فیلم داشته‌اند. انتظارات ما هم با توجه به اکران این فیلم و تعداد سانس‌های محدود و سینماهای کمی که در اختیار این فیلم بوده و همچنین محدویت‌هایی کرونایی، تا اندازه‌ای برآورده شده است .

وی در ادامه گفت: به هر حال هنروتجربه مخاطبان خاص خود را دارد و ما بازتاب خوبی از نظرات مخاطبان این فیلم داشتیم و امیدوارم چون زمان زیادی به پایان اکران فیلم در سالن‌های هنر و تجربه نمانده است آن دسته از مخاطبانی که موفق به دیدن این فیلم نشده‌اند بتوانند این فیلم را روی پرده سینماها ببینند.

ولی‌زاده افزود: همچنین از تمامی هنردوستان و مخاطبان درخواست می‌کنم از تمام فیلم‌های در حال اکران موسسه هنروتجربه حمایت کنند چون در این گونه فیلم‌ها نگاه هنری ارایه شده و این کمترین خواسته سازندگان فیلم‌هایی است که در موسسه هنروتجربه نمایش در آمده و گاها جوایز ارزندهای در عرصه بین الملل برای سینمای ایران به ارمغان آورده است.

گفتنی است فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» در هفته‌های اخیر رتبه پرفروش‌ترین اثر را در میان فیلم‌های نمایش داده در  سینماهای هنر و تحربه را بدست آورده است.

داستان فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور،مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)،آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.سعید گلزار مدیر روابط عمومی سینما و مشاور رسانه‌ای موسسه فوژان فیلم.

حدول اکران فیلم سینمایی “تا ده بشمار” را اینجا ببینید.