• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

«فصل قاصدک»جایزه رز زرد جیپور را برد

  • کد خبر : 7503
  • 14 دی 1400 - 11:59
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند جایزه رز زرد از جشنواره بین المللی جیپور را برد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از مشاور رسانه‌ای «فصل قاصدک»، چهاردهمین دوره جشنواره جیپور از تاریخ هفتم تا یازدهم ژانویه سال جاری در جیپور، راجستان کشور هند برگزار می‌شود.

امسال به دلیل شیوع مجدد سویه جدید ویروس کرونا و محدودیت در سفرها، جوایز زودتر از مراسم اعلام شد تا برنامه‌ریزی محدود سفرها امکان‌پذیر باشد.

بر اساس اعلام جشنواره بین‌المللی جیپور فیلم سینمایی «فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند موفق به دریافت جایزه رز زرد این جشنواره شده است.

از نکات قابل توجه این دوره از جشنواره جیپور، اعلام اسامی ۹ نفره میهمانان ویژه حاضر در مراسم افتتاحیه است که نام مریم پیربند فیلمساز ایرانی به دلیل فعالیت‌های هنری و فرهنگی گسترده در کشورهای مختلف در کنار وزرا و افراد تاثیرگذار هندوستان به چشم می‌خورد.

«فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند با حضور بازیگران و عوامل از کشورهای ایران، ایتالیا، یونان، مصر، اکراین و آمریکا و آفریقا، در لس آنجلس فیلمبرداری و توسط علیرضا پیربند در ایران تدوین شده است. اصلاح رنگ و نور این اثر توسط رضا تیموری در ایران و سندی چوکاداریان در نیوزلند انجام شد.

از نکات قابل توجه این فیلم حضور رودی یانگ بلاد، بازیگر فیلم آپوکالیپتو اثر مل گیبسون، مقابل گوهر خیر اندیش و سعید بدریا ستاره سینمای مصر است.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کنندگان: ای اف سی فیلم-جشنواره اکشن فیلم، دندلاین سیزن فیلم، سیتکو کورپ نوسینده و کارگردان: مریم پیربند، تدوینگر: علیرضا پیربند، آهنگساز: بهزاد عبدی، مدیران فیلمبرداری: استفانو میلا و افشین احمدی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، فیلمبرداران: این هوسی، فابریزرو میمندی، کسری شجاعی، طراح چهره: ویکتوریا ولاسنک، طراح صحنه: نازنین بختیاری، صدا برداران: اریک روسو و نویل پالاسیوس، اصلاح رنگ: محمدرضا تیموری، با ترکیب بازیگران ایرانی و خارجی همچون گوهر خیراندیش، حمید رازی، رضا موسوی، نیما جعفری و سایه یابنده، رودی یانگبلاد (بازیگر فیلم آپوکالیپتو)، استن هارینگتون، سعید بدریا، ایان لایر، شانون موری، ارین میراکل، آنابل مونرو، مایکل مینو ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=7503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.