• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

فیلم های جشنواره جهانی فیلم فجر در سینماهای روباز به نمایش در می آید!

  • کد خبر : 4757
  • 15 اردیبهشت 1400 - 16:32
فوژان نیوز:دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: امسال در اتفاقی نو، چند سینمای روباز هم خواهیم داشت و اکران فیلم های جشنواره جهانی فجر در این شرایط هم اتفاق می افتد. 

به گزارش فوژان نیوز، محمد مهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجردر برنامه چاپ اول شبکه خب عنوان کرد: بسیاری از بخش های این جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود.

وی یا اشاره به برگزاری این رویداد در تاریخ ۵ تا ۱۲ خرداد ماه، گفت: البته در همه جشنواره های جهانی، در یکسال و نیم اخیر که درگیر همه گیری کرونا شده ایم، در صورت قرمز نبودن شرایط بخش نمایش فیلم ها به صورت حضوری و با جمعیت محدود برگزار شده است. ما هم در نظر داریم در صورت مناسب بودن شرایط نمایش فیلم ها را حضوری برگزار کنیم. در صورت باز بودن سینماها در ایام جشنواره، فیلم های این رویداد برای مخاطبان با یک سوم ظرفیت سینماها هم اکران می‌شود.

عسگرپور همچنین عنوان کرد: امسال در اتفاقی نو، چند سینمای روباز هم خواهیم داشت و اکران فیلم های جشنواره جهانی فجر در این شرایط هم اتفاق می افتد.

دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر با تأکید بر حضور فیلم های ایرانی و جهانی با کیفیت در این رویداد گفت: اینکه برخی فیلم های داخلی به جشنواره ملی فیلم فجر راه نیافتند، اما در جشنواره جهانی حضور دارند دالّ بر کم کیفیت بودن آنها نیست؛ بلکه به این دلیل است که در همه دنیا رویکرد جشنواره های جهانی و ملی متفاوت است؛ جشنواره های ملی رویکرد فراگیرانه‌تر و عام تری دارند و جشنواره های جهانی معمولاً فیلم‌های خاص تر را نمایش می دهند.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار  خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.