• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

«مأموریت غیر ممکن»براي مهمانان ممكن

  • کد خبر : 1395
  • 16 اسفند 1397 - 21:39
«مأموریت غیر ممکن»براي مهمانان ممكن

کیانوش عیاری و پوران درخشنده مهمانان مأموریت غیرممکن می‌شوند .
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «مأموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری در آخرین اکران مردمی میزبان کیانوش عیاری، پوران درخشنده ، علی ربیعی وزیر سابق کار خواهد بود.

به گزارش فوژان نیوز، فیلم سینمایی «مأموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری در آخرین اکران مردمی خود پذیرای میهمانانی همچون کیانوش عیاری؛ پوران درخشنده، حدیث فولادوند و رامبد شکرابی خواهد بود.

آخرین اکران مردمی فیلم سینمایی «مأموریت غیر ممکن» روز یکشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۹ در سینما آزادی خواهد بود. مراسم اکران مردمی با حضور علی اوجی، پادینا رهنما، یوسف صیادی، علی ربیعی وزیر سابق کار، کیانوش عیاری، پوران درخشنده، رامبد شکرابی، حدیث فولادوند و دیگر سینماگران کشور برگزار خواهد شد. در این چند روز اخیر ظرفیت چندین سینما از جمله آزادی در تهران و چند شهرستان دو ساعت قبل از اکران تکمیل می‌شد.

پیش از این هم در راستای فروش فیلم یعقوب غفاری کارگردان فیلم مأموریت غیر ممکن در پاسخ به موسسه فیلمسازی که با کنایه به خوشحالی کارگردان فیلم از فروش آن پاسخی در خور شایسته گفته بود.

غفاری گفته بود: دوستان و متخصصین سینما که اخبار کانال موسسات دولتی را اداره می‌کنید و اخبار سینما و سینماگران را در اختیار مردم قرار می‌دهید. خسته نباشید ولی بد نیست که بدانید با توجه به اینکه موضوع فیلم مأموریت غیرممکن در مورد تولید ملی است هزینه این فیلم با بودجه کاملا خصوصی و شخصی و در حد توانمان ساخته شده و اغلب مردم بر خلاف دیدگاه شما راضی و خوشحال از سالن سینما خارج می شوند و این باعث خوشحالی من و عوامل محترم فیلم است، چه مشکلی با یک فیلم سالم و شادی مردم و ترانه‌هایی که وزارت ارشاد آنها را تایید کرده دارید؟! لطفا فیلم را قبل از تحلیل ببینید، هیچ کجای فیلم حتی یک کلمه و شوخی خارج از عرف و خانواده ایرانی مشاهده نمی‌کنید. حال بد نیست مروری بر بودجه‌های کلان دولتی و از بیت‌المال که خرج فیلمهای سینمایی که در موسسه ای که نام آنرا یدک می‌کشید ساخته شده بیاندازید تا متوجه شوید که یا اکران نشده اند و یا اگر هم تعدادی اکران شده اند با تبلیغات گسترده نتوانسته‌اند حتی هزینه پوستر و تبلیغاتش را بدست بیاورند. چرا آن‌موقع کسی صدایش در نمیاید و نطقش گل نمی‌کند. حتما متوجه هستید که فیلم سینمایی چه فرهنگی چه مذهبی و چه هنری تا مخاطب نداشته باشد نمی‌تواند حرفش را به مردم منتقل کند.

برادر فرهنگی، از دور برایم دست تکان نده. من تو را همین نزدیکی‌ها گم کرده‌ام.

یا علی (ع)- یعقوب غفار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.