• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

ماندگاری «گذر سینما»

  • کد خبر : 1426
  • 08 اردیبهشت 1398 - 2:44
ماندگاری «گذر سینما»

ماندگار شدن گذری به نام «گذر سینما»در خیابان برادران مظفر !
فوژان نیوز:شهردار منطقه ۶ تهران اعلام کرد که در تدارک برنامه‌های متنوعی برای اجرا در هستند تا «گذر سینما» که ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر برپا شده بود، ماندگار شود.
 

به گزارش فوژان نیوز، محمدرضا دهداری‌پور شهردار منطقه ۶ تهران در بازدید آخر از برنامه‌های «گذر سینما» از تدوام فعالیت‌های این خیابان در زمینه هنرهای نمایش و تجسمی خبر داد. دهداری‌پور با اشاره به شروع فعالیت هنری خیابان برادران مظفر در نوروز ۹۸ با عنوان نوروزگاه گفت: «گذر سینما» دومین فعالیت ما در این خیابان بود که بااستقبال خیلی خوبی همراه شد به همین دلیل اگر مشکل خاصی پیش نیاید فعالیت این گذر پس از ماه رمضان دائمی و مداوم پیگیری خواهد شد.
شهردار منطقه ۶ تهران اتخاذ این تصمیم را به نگاه و رویکرد شورای شهر و شهرداری مرتبط دانست و افزود: از ابتدای شروع کارم به‌عنوان شهردار منطقه ۶ باتوجه به سیاست‌های شورای اسلامی شهر تهران به‌ویژه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و همچنین تاکیدهای پیروز حناچی شهردار تهران بنا را براین گذاشتیم که این مکان به‌عنوان گذر هنرهای نمایشی و تجسمی فعال شود. او اساس فعالیت آینده گذر را هنرهای نمایشی و تجسمی عنوان و تاکید کرد موسیقی نیز جزو جدانشدنی چنین اماکن و برنامه‌هایی است. دهداری پور درباره اداره «گذر سینما» در آینده گفت: در این خیابان خانه‌هایی هست که ارزش تاریخی و معماری دارند و با حمایت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اعتبارات لازم تخصیص داده شده تا این خانه‌ها خریداری شود. شهرداری زمینه‌ساز این حرکت می‌شود و پس از آن گذر با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و هنرمندان اداره خواهد شد.
این مدیر شهری شروع چنین فعالیت‌های هنری و فرهنگی را از منطقه ۶ دانست و عنوان کرد بعضی مناطق به‌دلیل داشتن بافت قدیمی، پتانسیل لازم را دارند یا پیشرو هستند و زودتر فعال می‌شوند ولی این رویکرد مختص مناطق خاصی نخواهد بود. «گذر سینما» در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین در شب‌های سی‌وهفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم بود.
لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.