• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

نسخه بین الملل”تا ۱۰ بشمار”آماده شد

  • کد خبر : 1407
  • 29 اسفند 1397 - 0:26
نسخه بین الملل”تا ۱۰ بشمار”آماده شد

نسخه بین الملل فیلم سینمایی”تا ۱۰ بشمار” با اصلاح رنگ آماده شد!
فوژان نیوز:با پایان یافتن مراحل فنی سینمایی”تا ۱۰ بشمار” و اصلاح رنگ این فیلم توسط” حامد رضی”،نسخه بین المللی این فیلم آماده نمایش شد.

به گزارش فوژان نیوز، فرید ولی زاده تهیه کننده و مشاور کارگردان فیلم سینمایی”تا ۱۰بشمار”در خصوص آخرین وضعیت و مراحل فنی این فیلم گفت: با پایان صداگذاری این فیلم توسط”حسین وفایی” و همچنین آخرین مراحل اصلاح رنگ آن توسط “حامد رضی”،نسخه بین المللی این فیلم آماده نمایش و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی شده است.

همچنین وی در خصوص اکران فیلم در سینمای هنر و تجربه گفت:در حال تکمیل فرمهای پروانه نمایش این فیلم در سایت سازمان سینمایی برای اکران سینمای این فیلم در گروه هنر و تجربه هستیم.

ولی زاده در خصوص کیفیت این اثر برای حضوردر جشنواره های بین المللی عنوان کرد:با توجه به متن جذاب ملودرام و اگاه کننده این فیلم و همچنین شیوه فیلمبرداری کلی و حرکتی تمام پلان ها توسط استدی کم و رونین مطمئنا در جشنواره های خارجی حرفی برای گفتن خواهد داشت.

فیلم تا ۱۰ بشمار روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه گونه تا شمارش ۱۰ می شوند .

فیلمبرداری این فیلم فروردین ماه سال ۹۷ در لوکیشن بوستان نهج البلاغه و شهرک غرب تهران با بازی “منوچهر زنده دل” و “غزال نظر ” به اتمام رسید.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان :کیانوش اسلامی/ تدوین:سعادت بسطام/دستیار کارگردان و برنامه ریز:مصطفی کلاته/آهنگساز:شهاب اکبری/صداگذار:حسین وفایی/اصلاح رنگ:حامد رضی/طراح پوستر:علیرضا اکار/عکاس: احمد سیفی پور/ فیلمبردار:حسین قلی پور/صدابردار:مسعود حمیدیان/طراح صحنه و لباس:قاسم مربی/مدیر تدارکات:عباس نژاد قربان/دستیار دوم کارگردان:مهدی حبیبی فر /روابط عمومی:سعید گلزار/ مجری طرح:موسسه فوژان فیلم/تهیه کننده و مشاور کارگردان: فرید ولی زاده بازیگران:منوچهر زنده دل،غزال نظر،الناز باطنی،بهرام حسینی ، مانیا بابایی،آرش یزدان و امیر نظر

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.