• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

“کرونا “سربه سر سینما گذاشت تا شبکه نمایش خانگی رشد کند

  • کد خبر : 4206
  • 30 اسفند 1399 - 11:20
فوژان نیوز:فرید ولی زاده در گفتگویی عنوان کرد:"کرونا" سربه سر سینما گذاشت تا شبکه نمایش خانگی رشد کند!در حال حاضر فرقی بین دوربین دیجیتال سینما و نمایش خانگی وجود ندارد.

به گزارش فوژان نیوز،فرید ولی زاده سینماگر جوان در واپسین لحظات تحویل سال ۱۴۰۰ در گفتگویی کوتاهی با “ایلنا” عنوان کرد: “کرونا” علاوه براینکه شرایط بدی برای دیدن فیلم در سینما به وجود آورده در عین حال و به ذعم برخی از کارشناسا سینما،وضعیت  نسبتا  خوبی را برای نمایش خانگی و پلتفرم ها (vod) به وجود آورده  است و این شرایط را اینگونه می توان وانمود کرد که “کرونا” سربه سر سینما گذاشت تا شبکه نمایش خانگی رشد کند! اما درعمل شرایط کاری برای ورود برخی از افرادی که از بالا به پایین به ساخته های نمایش خانگی نگاه می کردن محیا کرد تا خیلی زود متوجه شوند فرقی بین دوربیین دیجیتال سینما و نمایش خانگی وجود ندارد و صرفا لذت دیدن فیلم بروی پرده نقره ای  سینما ملموستر است.

بنابراین سیل عظیمی بسوی ساخت سریال  سازی هجوم آورده که شاید در آینده  نه چندان دور تا ثیر و مشکلاتی را برای صنعت فیلمسازی  و حتی خود سریال سازی به وجود آورد تا جایی که مخاطبان این صنعت با تکرار محتوا و  استفاده از بازیگرانی که پیوسته و مدام  در اینگونه سریال ها حضور دارند ،رغبت دیدن فیلم و سریال ایرانی را از دست بدهند.

با توجه به شرایط فروش فیلم ها در سینما در زمان” کرونا ” شاید به جرات بتوان گفت این بدترین فصل  سینمای ایران است و رکورد فروش نرفتن فیلم ها  در گیشه با توجه به تورم شکسته شد.

و اگر در این زمینه  بدون اتاق فکر صرفا سریال ساخته شود بزودی زود این مشکل گریبانگیر تمام دست اندکاران سریال سازی خواهد شد و باید منتظر رکود در این  زمینه هم باشیم.

امیدوارم در سال ۱۴۰۰ و با کم شدن تاثیر کرونا  شرایط بهتری برای صنعت فیلمسازی رقم بخورد.

وی در ادامه گفت:در حال حاضر منتظر اکران یا نمایش دو ساخته جدیدم هستم ولی با توجه به شرایط “کرونا” واقعا تصمیم گیری برای اینکه فیلم جدیدی را خودم شروع کنم خیلی سخت و دور از انتظار شده است و فعلا تصمیم دارم تا زمان نمایش دو فیلم , آیینه شیطان و تا۱۰ بشمار، بیشتر در زمینه بازیگری خود تمرکز کنم به همین خاطر ر تابه امروز که شرایط واقعا متفاوت شده  بیشتر وقتم را در حال مطالعه و دورخوانی فیلمنامه و انتخاب بازیگران فیلم سینمایی “پلا سما “به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی در موسسه فوژان فیلم  سپری می کنم تا شرایط لازم برای جلوی دوربین رفتن این فیلم محیا شود.

فرید ولی زاده در ادامه فرا رسیدن بهار قرن جدید شمسی  را پیشاپیش تبریک گفت  و از تمام هموطنان عزیز خواهش کرد که به هنگام نزدیک شدن به ثانیه های آغاز سال جدید برای تمام بیماران و آرامش روح درگذشتگان دعا کنند.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.