• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

کارگردان با استعدادی که ۷ ماه بیکار است

  • کد خبر : 687
  • 06 مهر 1391 - 16:39
فوژان نیوز: مصطفی کیایی کارگردان جوان و مستعد سینما گفت: بعد از ساخت «ضد گلوله» ۷ ماه است که بی‌کارم و تا‌کنون سه سرمایه‌گذار را از دست داده‌ام.

به گزارش فوژان نیوز، مصطفی کیایی» کارگردان سینما در گفت‌وگویی در مورد اینکه آیا از فروش «ضد گلوله» راضی هستید، اظهار داشت: فروش این فیلم بد نیست، اما «ضد گلوله» در شرایطی که سایر فیلم‌ها خیلی خوب نمی‌فروشد، نسبتا با استقبال‌ خوب مخاطبان مواجه شده است اما آن چیزی که من انتظار داشتم، نشد.

وی در ادامه در مورد زمان سرگروهی «ضد گلوله» در سینماهای تهران، گفت: این فیلم ‌تا ۱۹ مهر ماه سرگروه است.
کارگردان «بعد از ظهر سگی سگی» در ادامه در مورد سایر فعالیت‌های خود  گفت: فیلمنامه «خط ویژه» که در ژانر اجتماعی است را به اتمام رساندم و برای پروانه ساخت این فیلم اقدام کردیم. ما همچنان در انتظار پروانه ساخت این کار هستیم.

کیایی ادامه داد: بعد از ساخت «ضد گلوله» ۷ ماه است که بی‌کارم و هنوز نتوانستم کار جدیدی را آغاز کنم؛ به نوعی بلاتکلیف هستم.

وی ادامه داد :فکر می‌کنم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط نباید به فکر مسائل پیرامون خود باشد، بلکه به فکر فیلمسازها هم باشد و اگر قرار باشد صدور یک پروانه ساخت یک سال طول بکشد، کار برای فیلمسازان روز به روز دشوارتر می‌شود. ما دوست داریم فعالیت‌مان در سینما ادامه داشته باشد و امنیت شغلی هم داشته باشیم. ارشاد باید در روند صدور پروانه ساخت تجدید نظر اساسی کند؛ چرا که ما تا کنون سه سرمایه‌گذار را از دست داده‌ایم و این صورت خوبی ندارد.وی در ادامه افزود: ما فیلمساز دولتی نیستیم و در بخش خصوصی کار می‌کنیم. اگر پروانه ساخت فیلم ما صادر شود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا کار به جشنواره فیلم فجر برسانیم.
«مصطفی کیایی» در پایان این گفت‌وگو در مورد فعالیت فیلمنامه‌نویسی در تلویزیون نیز، اظهار داشت: تمام تمرکزم روی «خط ویژه» است و خیلی دوست ندارم برای تلویزیون فیلمنامه بنویسم.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.