• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
فرید ولی زاده؛

برای ایده و فکر هم مالیات باید پرداخت کرد!

  • کد خبر : 1207
  • 19 دی 1399 - 18:52
فوژان نیوز:فرید ولی زاده نویسنده بازیگر و کارگردان در خصوص مالیات هایی که هرز گاه و بی پروا با پیامک بروی گوشی ظاهر میشود انتقادکرد وگفت: برای ایده و فکر هم مالیات باید پرداخت کرد!؟

به گزارش فوژان نیوز،فرید ولی زاده نویسنده بازیگر و کارگردان در خصوص  پرداخت مالیات هایی که هرز گاه و بی پروا با پیامک بروی گوشی ظاهر می شود انتقادکرد.

فرید ولی زاده نویسنده بازیگر و کارگردان با انتقاد در خصوص مالیات هایی که هرز گاه و بی پروا با پیامک بروی گوشی ظاهر میشود در گفتگویی کوتاه با فوژان نیوز عنوان کرد: برای ایده و فکر هم مالیات باید پرداخت کرد!

وی با انتقاداز این روند برخی از مراکز مالیاتی گفت:هفته گذشته چند پیامک از اداره مالیات برایم ارسال شد که حاوی مبالغ هنگفتی بود که پس از مراجعه متوجه شدم این مالیات برای فکر کردن و اقدام به نوشتن یک فیلمنامه است که تا به امروز نه نوشته شده و نه ساخته شده است فقط صرفا در مصاحبه ای اعلام کردم قصد نوشتن چنین فیلمنامه ای دارم.

لذا  دوستان نویسنده توجه داشته باشند که برای فکر کردن و حتی عنوان کردن یک ایده امکان پرداخت مالیات هست،جالب اینکه برخی از کارشناسان مراکزمالیاتی با رجوع به اخبار و گاهی مرجع غیر رسمی ویکی پدیا برای مودیان خود مالیات رد می کنند،وگاها بعضی پرونده های مالیاتی که با نامه رسمی معافیت مالیاتی از وزارت ارشاد بسته شده را مجدا باز می کنند و نامه ارائه شده در آن زمان رابرگه بی اهمیت می خوانند،و اینکه سنگی در تاریکی انداخته تا هنرمندان را درگیر این ماجرا کنند و یا برگه اعتراضی نسبت به مالیات توسط مودی نوشته شود تا شاید بافراموش کردن نوبت رسیدگی اعتراض به مالیات،این سنگ بر پیکره قشر حمایت نشده هنرمند بنشیند.

سوالی که ازکارشناسان اداره مالیات دارم این است :نویسنده وکارگردان وسایرکسانیکه در این عرصه فعالیت دارند(البته هنرمند واقعی نه تاجر) سالیانه چه درآمدی دارند که مالیاتش رانیز باید پرداخت کنند؟و اینکه کد معافیت مالیاتی اگر به درد شما نمی خورد پس چرا سازمان مربوطه این نامه را
صادر می کند؟و اینکه مرکز مالیاتی مربوطه  با توجه به مصاحبه و برخی از اخبار کذب، چگونه مالیات تعیین می کند؟

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.