• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

آنونس”آینه شیطان” بزودی رونمایی می شود

  • کد خبر : 1301
  • 10 آبان 1397 - 4:49
آنونس”آینه شیطان” بزودی رونمایی می شود

اولین آنونس فیلم ترسناک”آینه شیطان” به کارگردانی فرید ولی زاده بزودی رونمایی می شود.
فوژان نیوز:اولین آنونس فیلم ترسناک”آینه شیطان”بزودی به کارگردانی و نویسندگی فرید ولی زاده رونمایی می شود .

به گزارش فوژان نیوز،فرید ولی زاده نویسنده ،کارگردان و تهیه کننده فیلم ترسناک”آینه شیطان” در خصو ص آخرین وضعیت این فیلم گفت:در حال حاضر بدنبال انجام مراحل فنی ویژوال افکت و موسیقی این فیلم هستیم وبزودی این مراحل نیز به پایان خواهد رسید.
وی در خصوص طولانی شدن مراحل فنی این فیلم گفت:متاسفانه عدم تعهد ، وعدم  تسلط کاری برخی از افراد در مراحل فنی این فیلم باعث کندی این روند شده است. برخی از افراد با مانورهای متقلبانه خود و صرفا بخاطر اینکه بتوانند کارنامه ای در رسانه ها و مطبوعات ایجاد کنند نمونه کارهایی در زمینه فنی از خودبه دفاتر سینمایی ارائه می نمایند که آب از لب و لوچه هر سازنده فیلم و کارگردانی براه می افتد ولی بعد معلوم می شود که در نمونه کارهایی که ارائه نموده اند دستیار چندم در قسمتی از آن کار بوده اند و صرفا با زخمی نمودن پروژه ودریافت هزینه در قرارداد و استفاده از عنوان در قرارداد، دور از شایستگی، باعث لطمه به وقت و زمان تکمیل شدن فیلم می شوند.
وی گفت: ژانر ترس عوامل فنی پس تولید خود را می طلبد که در کشور ما کم است ،اینکه لحظه ترس را با افکت و صدا ،کات های زیاد و تعلیق ،ایجاد کردن کار هرکسی نیست.
 ولی زاده در ادامه عنوان کرد:اولین آنونس این فیلم هفته آینده رونمایی میشود.و بزودی مراحل فنی این فیلم نیز به اتمام خواهد رسید.
 فیلم “آینه شیطان” با نگاه به وسوسه های شیطانی در ژانر ترس برای نمایش در گروه هنر و تجربه ساخته شده است. قصه فیلم در ارتباط بازوج های جوانی است که توسط شیطان در آینه اعمال گرفتار می شوند.
در این فیلم سحر واثقی ،مرتضی ضرابی،زهرا السادات رضوی،محسن صادقی نسب،گل ناز عباسی ،علیرضا شکیبا،علی یعقوبی،الناز باطنی،بهناز حسینی،پیام اسکندری ،بردیا خرسند،آرش یزدان،امید محمدی، باحضور غزاله نظر و فرید ولی زاده به ایفای نقش می پردازند.
 آینه شیطان چهارمین ساخته بلند این بازیگر در مقام کارگردانی و محصول فوژان فیلم است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.