• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

حكايت اصلاحیه روابط عمومي در نيمه شب

  • کد خبر : 1370
  • 24 بهمن 1397 - 3:48
حكايت اصلاحیه روابط عمومي در نيمه شب

آیا سلسه اشتباهات روابط عمومی جشنواره در نیمه شب سر دراز دارد؟یا حکایت همچنان باقی است؟
فوژان نیوز:در اتفاقی عجیب نیمه شب گذشته با توجه به اعلام رسمی و مستند برندگان ،یکی از سیمرغ های فیلم “نرگس آبیار” از این لانه به لانه دیگر پرید.

 

به گزارش فوژان نیوز، در اتفاقی عجیب و در حالی که فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار با شکار ۷ سیمرغ رکورددار سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر شده بود، پایگاه رسمی جشنواره که توسط تیم روابط عمومی جشنواره بارگذاری می شود قریب به چند ساعت پس از پایان مراسم اختتامیه با درج اصلاحیه‌ای اعلام کرد جایزه محمدرضا شجاعی در بخش «بهترین طراحی لباس» که در مراسم به‌نام فیلم «شبی که ماه کامل شد» اهدا شده است، مربوط به فیلم دیگر این هنرمند یعنی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» بوده است.

به توجه این مطلب تعدادسیمرغ‌های فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به عدد ۶ رسید و فیلم شایسته محمدحسین مهدویان هم تعداد سیمرغ‌های خود را به عدد ۳ برساندارتقاء داد.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در این خصوص عنوان کرده است: محمدرضا شجاعی برگزیده طراحی لباس جشنواره فیلم فجر که برای دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «ماجرای نیمروز: رد خون» نامزد دریافت جایزه شده بود برای فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» این سیمرغ را دریافت کرد که به اشتباه در مراسم اختتامیه «شبی که ماه کامل شد عنوان شد.

حال در زمان معرفی برنده شدن این سیمرغ توسط محمد بزرگ نیا و هیأت داوران حاضر برای فیلم “شبی که ماه کامل شد” با توجه به مستندات مراسم، جای تعجب دارد که روابط عمومی جشنواره در نیمه شب این اصلاحیه را به نام فیلم دیگر نامزد سیمرغ اصلاح کرد ،به خصوص که این جایزه در نیمه‌ مراسم اهدا شد و زمان کافی برای آنکه هیأت داوران حاضر روی سن، روابط عمومی جشنواره و یا حتی عوامل دو فیلم بر اساس لوح اهدایی متوجه این اشتباه و اصلاح آن در طول برگزاری مراسم بشوند وجود داشته است.

بنابراین جای این سوال باقی است که:آیا سلسه اشتباهات روابط عمومی جشنواره در نیمه شب سر دراز دارد؟یا حکایت همچنان باقی است؟

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.