• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

پایان نگارش« معجون مهربانی»

  • کد خبر : 1299
  • 10 آبان 1397 - 3:57
پایان نگارش« معجون مهربانی»

پایان نگارش« معجون مهربانی»
 فوژان نیوز:نگارش فیلم سینمایی «معجون مهربانی» به اتمام رسید.

به گزارش فوژان نیوز،سعید گلزار در گفتگو یی اظهار کرد: پیش‌تولید اولیه فیلم «معجون مهربانی» با پایان نگارش و اصلاح آن شروع شده است. این فیلم در ژانر کودک بوده و به نویسندگی کیانوش اسلامی به نگارش در آمده است.
روابط عمومی فیلم سینمایی «معجون مهربانی» گفت: تاکنون حضور فرید ولی‌‌زاده، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم قطعی شده است. «آینه شیطان» آخرین حضور این بازیگر هم به‌عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر بوده که به‌زودی آماده نمایش خواهد شد.
 وی افزود: چند چهره شناخته شده طنز در کنار بازیگران کودکی که اولین تجربه بازی خود را پشت سر خواهند گذاشت، در این پروژه حضور خواهند داشت. با توافقات صورت گرفته نیز کارگردانی این فیلم به فرزاد اژدری سپرده خواهد شد.
 گلزار بیان کرد: تمام لوکیشن‌های این فیلم در تهران خواهد بود و به‌زودی درخواست پروانه ساخت این فیلم به سازمان سینمایی ارائه خواهد شد.
 وی گفت: فیلمنامه «معجون مهربانی» با تم فانتزی و کمیک در ارتباط با کودکی است که در فرمول اختراع برادر خود دست می‌برد و باعث خلق یک شگفتی می‌شود که این شگفتی دردسرساز می‌شود.
گلزار ادامه داد: این فیلم همراه با جلوه‌های ویژه کامپیوتری بسیاری همراه بود و برای حضور در جشنواره کودک سال آینده تولید خواهد شد. تولید این پروژه بر‌عهده مؤسسه فوژان فیلم است که دو فیلم «آینه شیطان» و «تا ۱۰ بشمار» را در نوبت پخش دارد.
 برخی از عوامل که حضورشان در این پروژه قطعی است، عبارتند از: نویسنده:کیانوش اسلامی، مجری طرح: تبسم نعمتی، روابط عمومی: سعید گلزار، بازیگردان: علیرضا شکیبا، طراح گریم: محسن ملکی، عکاس: احمد سیفی‌پور، دستیار و برنامه‌ریز: مصطفی کلاته، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، مدیر تولید: مرتضی نژاد قربان، مدیر تدارکات: سعید حسینی، تهیه‌کننده: مؤسسه فوژان فیلم.
سایر بازیگران: بردیا خرسند، میثم حسنی، الناز باطنی، یزدان عیدی، سونیا اسپهرم، بایار فرج زاده، ساجده علی مرادپور و علیرضا شکیبا.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.