• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

پروژه های فیلمسازی «به کجا چنین شتابان» است!

  • کد خبر : 4581
  • 02 اردیبهشت 1400 - 3:31
فوژان نیوز:در هفته ها اخیر چنان ساخت پروژه های سینمایی و نمایش خانگی به خود سرعت گرفته است که تا قبل از آمدن"کرونا"چنین هیجانی و شتابی دردل تهیه کنندگان،سازندگان و سرمایه گذاران این عرصه به خود ندیده است! پس به کجا چنین شتابان!؟

به گزارش فوژان نیوز،با توجه به دستور سازمان سینمایی مبنی بر توقف فیلمبرداری پروژهای فیلمسازی و سریال در شرایط “کرونایی”،در هفته ها اخیر چنان ساخت پروژه های سینمایی و نمایش خانگی به خود سرعت گرفته است که تا قبل از آمدن”کرونا”چنین هیجانی و شتابی در دل تهیه کنندگان،سازندگان و سرمایه گذاران این عرصه به خود ندیده است!؟

گویا دست اندرکاران این صنعت آسیب دیده به نمایش و اکران فبلم های از جا مانده از سالیان گذشته و یا منتظر ذز صف اکران توجهی ندارند!؟ و اینکه با مقوله تلمبار شدن آثار نا آشنا هستند!؟

و یا اینکه معنی کهنگی موضوع و یا ازبین رفتن زمان و روایت فیلمنامه و عوض شدن مخاطبان و سلیقه آنها در دیده شدن آثارشان جایی ندارد!؟

پس به کجا چنین شتابان؟!

این سوال از جایی به خود شکل تعجب برانگیز می گیرد که اکثر سازندگان در این شرایط از افراد خبره و کارکشته این عرصه هستند! و اینکه  علاوه برمشکلاتی که عنوان شد،این عزیزان با واژه های توقف فیلمبرداری،تعویق فیلمبرداری،از سر گرفتن فیلمبرداری نا آشنا نیستند و با اگاهی کامل از این شرایط دست به دوربین می شوند!

با یک حساب سر انگشتی تاخیر در زمان فیلمبرداری و یا توقف چند روزه در زمان قبل از تورم فعلی،عدذ و رقم  قابل توجه و متضرر کننده برای عوامل تولیدی برجای خواهد گذاشت، حال رقم این تضرر را در زمان”کرونا” ، شرایط فعلی و با تورم فعلی بخواهید محاسبه کنید سر به فلک می کشد!

پس به کجا چنین شتابان؟!

سازندگان خبره این عرصه آگاه هستند که در شرایط توقف فیلمبرداری و از سر گیری آن مستلزم  رعایت شرایط فصلی و راکورد و انرژی از دست رفته عوامل جلوی دوربین و بعضا پشت دوربین است و دیده شده برخی از بازیگران حتی شرایط جسمی و ظاهریشان دچار تغییر شده و شما با پشتوانه  جادوی گریم هم شاید نتوانید بیننده فهیم خود را متقاعد کنید!

پس به کجا چنین شتابان ؟!

و به کجا چنین شتابان!

مدیر مسئول

 

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.