• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

درگذشت تلخ علی انصاریان مهر تایید به بی رحمی کرونا زد

  • کد خبر : 3799
  • 16 بهمن 1399 - 13:55
فوژان نیوز:علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت ،بازیگر تلویزیون و سینما و مجری خندان برنامه های ورزشی ،15 بهمن و در روز" مادر"پس از دوهفته بستری بودن براثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت و جامعه ورزشی و هنری را داغدار کرد.

به گزارش فوژان نیوز،علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت ،بازیگر تلویزیون و سینما و مجری خندان برنامه های ورزشی ،۱۵ بهمن و در روز” مادر”پس از دوهفته بستری بودن براثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت و جامعه ورزشی و هنری را داغدار کرد.

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ ، بازیکن بازنشستهٔ فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ از حرفه فوتبال خداحافظی کرد. پس از فوتبال، او در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. او همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

علی انصاریان بازی در چند مجموعه تلویزیونی و بازی در فیلم های سینمایی ، رمانتیسم عماد و طوبی،کلوپ همسران،حس خوب زندگی،اژدر،پاداش سکوت و …… را در کارنامه بازیگری خود دارد.

پیکر این هنرمند و ورزشکار در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرا در کنار آرامگاه پدرش به خاک شپرده شد.مراسم خاکسپاری این فوتبالیست  پیشکسوت و هنرمند با حضور جمعی از ورزشکاران  و دوستداران وی برگزار شد.

پایگاه خبری اختصاصی سینمای ایران”فوژان نیوز” این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و تمامی دوستداران وی تسلیت عرض می نماید.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=3799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خداوند روح این عزیز از دست رفته و سایر عزیزان از دنیا رفته را قرین نعمت بفرماید.داغ سختی است.

  2. علی انصاریان خیلی حیف شد روحش شاد این جوان عزیز ،تسلیت به مادر آقای انصاریان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.