• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

«لوپتو» مهرماه اکران خواهد شد

  • کد خبر : 11619
  • 16 شهریور 1401 - 11:00
فوژان نیوز:انیمیشن «لوپتو» همزمان با فرارسیدن فصل آغاز مدارس اکران خواهد شد و نیز از اقلام جانبی این انیمیشن رونمایی شد.

به گزارش فوژان نیوز، به نقل از روابط عمومی پروژه، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در حاشیه اکران ویژه انیمیشن سینمایی «لوپتو» برای مادران و کودکان، اقلام جانبی این فیلم کودک که به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی، کارگردانی عباس عسکری و محصول مرکز انیمیشن سوره است، رونمایی شد.

با نزدیک شدن به زمان اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو»، سازمان سینمایی سوره با همکاری شرکت‌های فعال در حوزه مرچندایزینگ کاراکترهای ایرانی، برای تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی این انیمیشن و با هدف ترویج کاراکترهای ایرانی در بین کودکان ایرانی، طراحی محصولات جانبی «لوپتو» ازجمله اسباب‌بازی، کتاب، لوازم التحریر و پوشاک را انجام، و تولید و عرضه آن‌ها را در بازار فرهنگی کشور آغاز کرد.

در خلاصه داستان این انیمیشن بلند سینمایی آمده است: «پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده است از این مخمصه نجات دهد.»

«لوپتو» یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که ابتدا قرار بود در سال ٩٩ اکران شود اما با آغاز موج تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران آن به تعویق افتاد.اکنون این فیلم در مهرماه سال جاری توسط دفتر پخش «بهمن سبز» روی پرده سینماها به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن سینمایی «لوپتو» اولین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=11619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.