• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

«مصطفی سماوات»مدیر با اخلاق سینمایی درگذشت

  • کد خبر : 15415
  • 23 دی 1401 - 11:15
«مصطفی سماوات»مدیر با اخلاق سینمایی درگذشت
فوژان نیوز:«مصطفی سماوات» مدیرکل سابق نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سینمایی و از مدیران با اخلاق و کاربلد سازمان سینمایی ،روز پنجشنبه، ۲۲ دی‌ماه از دنیا رفت.

به گزارش فوژان نیوز،در کمال تاسف «مصطفی سماوات»مدیرکل سابق نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سینمایی و از مدیران کاربلد و با اخلاق سازمان سینمایی ، روز پنجشنبه، ۲۲ دار فانی را وداع گفت.

این مدیر  سینمایی در تمام سال های خدمت خود در سازمان سینمایی از مدیران با اخلاقی بود که با تمام سینماگران از راه تامل و خوش روی تلاش بسیاری در رفع موانع پروانه ساخت و نمایش خانگی و سایر مسعولیت هایی در این سازمان داشتند.

این مدیر اخلاقمدار متاسقانه پنجشنبه به دلیل عارضه قلبی از میان ما رفت.

با اعلام سازمان سینمایی، مراسم تشییع و خاکسپاری وی ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه، ۲۳ دی‌ماه در بهشت سکینه کرج برگزار شد.

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی، در پیامی، درگذشت این مدیر شایسته عنوان داشت:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای مصطفی سماوات از پیشکسوتان گرانقدر و فرهیخته سازمان سینمایی موجب تاسف بنده و همکاران اینجانب شد. مرحوم سماوات مدیری بود که عمری بیش از ۳۰ سال را در مسیر مقدس خدمت به هنر وسینمای ایران صرف کرد و تا هنگام بازنشستگی همواره منش و شخصیت والای او زبانزد بود و احترام بسیار نزد همگان داشته و برای اعتلای سینمای ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اینجانب درگذشت جناب آقای سماوات را به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم، اهالی سینمای ایران و به ویژه همکاران محترم سازمان سینمایی، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»

لازم به ذکر است که مرحوم سماوات در سمت‌هایی همچون معاون و سرپرست اداره کل نمایش خانگی و مدیرکل نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سازمان سینمایی حضور داشته و ارزشیابی و اعطای مدرک درجه هنری به هنرمندان سینمایی را نیز برعهده داشته است.

پایگاه خبری تخصصی سینمای ایران “فوژان نیوز“درگذشت این مدیر با اخلاق سینمایی را به خانواده محترم ایشان و تمام همکاران وی در سازمان سینمایی تسلیت می گوید.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=15415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.