• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

آغاز تدوین «منا…بی برگشت!»

  • کد خبر : 999
  • 01 فروردین 1395 - 3:13
آغاز تدوین «منا…بی برگشت!»
فوژان نیوز:تدوین سینمایی کوتا«منا...بی برگشت!»به کارگردانی ،نویسندگی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده به منوچهر صانعی سپرده شد.

به گزارش فوژان نیوز،تدوین فیلم مستند سینمایی «منا…بی برگشت!» به نویسندگی و کارگردانی فرید ولی‌زاده به منوچهر صانعی سپرده شد.

براساس این گزارش راف کات اولیه فیلم در حال حاضر به اتمام رسیده و منوچهر صانعی ازتدوینگران سریال‌های «ماتادور»،«آمین» و مستندهای «شوک» و «حاشیه‌های برزیل» است که در مقام تدوینگر در حال آماده سازی این فیلم برای حضور در چند جشنواره خارجی و داخلی آماده است و همچنین برای حضور در جشنواره بین‌الملل فجر نیز نسخه‌ای از این فیلم ارائه شد.

فیلم مستند سینمایی«منا،.. بی برگشت !» که به زاویه جدیدی از فاجعه منا بر اساس قصه ای مستند می پردازد، در کنار تصاویر واقعی ثانیه های پردرد و رنج خانواده های قربانیان این فاجعه را بتصویر می کشاند.

قصه «منا…بی برگشت!» در رابطه با تدارک مراسم ولیمه حاج محسن توسط خانواده اش است که در حین این تدارک……..

همچنین در این فیلم در کنار شخصیت‌های واقعی داستان از بازیگران دیگری در شکل گیری این فیلم برای به تصویر کشیدن هر چه بهتر روایت قصه و حس عمیق مخاطب استفاده شده است.تیتراژ پایانی این فیلم توسط یکی از خوانندگان محبوب مردمی ساخته شده است.

حسین فتحی زاده،مبینا نامور، آرش محمدخانی،مریم فتحی زاده و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برخی از عوامل قطعی این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان:فرید ولی زاده/گریم:محسن ملکی /تدوین:منوچهر صانعی /مدیر تصویر برداری: محمد مهدی توسلی/ صدابردار:حسین وفایی/مدیر تولید:سعید حسینی/مدیر تدارکات:مهدی عبدالهی/ دستیار کارگردان:امین اکبری/طراح صحنه و لباس :فرید ولی زاده /عکاس و روابط عمومی بین الملل و مترجم:نیلوفر اسدی/مجری طرح وتهیه کننده:موسسه فوژان فیلم/روابط عمومی فوژان:سعید گلزار.

منبع فارس

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.