• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

استادان نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

  • کد خبر : 12552
  • 19 مهر 1401 - 10:54
فوژان نیوز:جمعی از سینماگران مطرح ایرانی و بین‌المللی به عنوان استادان نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ۲۰ استاد ایرانی و بین‌المللی تجربه‌ها و دانش خود را در نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» جشنواره سی‌ونهم، با هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما درمیان می‌گذارند.

بدین ترتیب نشست‌های تخصصی «خلاقیت در ژانر» با حضور احمد الستی، «نور و فیلم­برداری» با حضور محمود کلاری، «تجربه گرایی در ژانر» با حضور رسول صدرعاملی، «پرسش از بازیگردان» با حضور رضا کیانیان، «کارگردانی» با حضور احمدرضا درویش، «فیلم­نامه» با حضور بهروز افخمی و «موسیقی» با حضور فردین خلعتبری در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شوند.

همچنین در عناوین و سرفصل‌های دیگر، بخش نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» جشنواره، با برگزاری نشست‌های «ژانر در فیلم کوتاه (محدودیت یا گشایش)» با حضور رامتین شهبازی، «شناخت ژانر» با حضور حسن حسینی، «ژانر، فرم، سبک؛ تفاوت‌ها و تشابه‌ها» با حضور مجید شیخ انصاری، «تهیه و تولید» با حضور محمدرضا مصباح، «بررسی نمونه فیلم­های کوتاه ژانر» با حضور مریم اسمی‌خانی و کاظم دانشی، «تدوین» با حضور حمید نجفی ­راد، «صدا» با حضور آرش قاسمی، «جلوه­ های بصری» با حضور امیررضا معتمدی، «طراحی صحنه» با حضور سهیل دانش اشراقی و «توزیع و پخش» با حضور پویان صدقی میزبان علاقه‌مندان و هنرجویان سینما خواهد بود.

بن تامسون پروگرمر جشنواره فیلم ترایبکا و تام پالمن از بنیان­گذاران جشنواره بین­المللی فیلم اومئو سوئد و کیوریتور فستیوال‌های جهانی و تهیه‌کننده نیز از مهمانان غیرایرانی هستند که به صورت مجازی درنشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» تجارب خود را با شرکت کنندگان این رویداد در میان می‌گذارند.

تامسون به عنوان استاد نشست تخصصی «جریان جشنواره ­های فیلم­های ژانر» و پالمن به عنوان استاد نشست‌ تخصصی «تولید مشترک فیلم­های ژانر» مهمانان سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خواهند بود.

گفتنی است فراخوان نام ­نویسی برای حضور در این نشست‌ها و جدول آن‌ها در سایت‌های www.tisff.ir و www.iycs.ir قرار گرفته و نام ­نویسی نیز از امروز(سه شنبه ۱۹ مهر) آغاز و تا پایان روز ۲۴ مهر ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است.

همچنین امکان تهیه کارت ویژه همه نشست‌های تخصصی با تخفیف ۵۰ درصدی برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه فراهم شده است. مربیان انجمن سینمای جوانان ایران و فیلمسازان راه‌یافته به دوره سی‌ونهم جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز می‌توانند با تخفیف ۷۰ درصدی، کارت ویژه شامل تمامی نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» را تهیه کنند.

 

فراخوان نام نویسی «۳۹-۲۰»

نشست­ های تخصصی سی و ­نهمین جشنواره بین ­المللی فیلم کوتاه تهران

“با محوریت ژانر در فیلم کوتاه“

۲۷مهر تا ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ 

انجمن سینمای جوانان ایران از علاقه‌مندان به شرکت در نشست­ های تخصصی سی­ و نهمین جشنواره بین­ المللی فیلم کوتاه تهران به شرح ذیل دعوت به عمل می­ آورد:

شرایط حضور در نشست‌ها:

۱- تهیه کارت ویژه، از طریق نام ­نویسی اینترنتی برای حضور در تمامی «۲۰ نشست تخصصی» از سه شنبه ۱۹ مهر تا یکشنبه ۲۴ مهرماه از طریق سامانه tisff.ir یا www.iycs.ir

  • امتیازات دریافت کارت ویژه ورود به نشست­ های «۳۹ – ۲۰»:
    • دریافت گواهی شرکت در نشست‌ها (مشروط بر حضور کامل در حداقل ۱۵ نشست)
    • بهره ­برداری از تخفیف ۵۰ درصدی در تهیه کارت ویژه

۲- تهیه کارت موقت (کارت تک­ نشست): به صورت حضوری در محل نشست­ ها از چهارشنبه ۲۷ مهر

مراحل تهیه کارت:

الف – دریافت کارت ویژه:

  • واریز هزینه حضور در کل نشست‌ها با ۵۰% تخفیف، به مبلغ (۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان) از طریق درگاه اینترنتی سایت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران و یا جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به آدرس: tisff.ir یا www.iycs.ir حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه ماه ۱۴۰۱
  • مربیان دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران و فیلم­ سازان بخش مسابقه جشنواره، با ۷۰% تخفیف به مبلغ ۶۰۰.۰۰۰ تومان می‌توانند برای کارت ویژه نام‌نویسی کنند.
  • دریافت پیامک تأیید نام‌نویسی و کد، برای تحویل کارت ویژه از محل برگزاری نشست­ ها در پردیس ملت

ب- دریافت کارت موقت:

خرید حضوری کارت تک ­نشست: هزینه هر نشست مبلغ (۱۰۰.۰۰۰ تومان) است که در صورت وجود ظرفیت خالی در سالن، یک ساعت قبل از هر نشست در محل برگزاری امکان­پذیر است.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان۱۴۰۱(۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

سعید گلزار

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=12552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.