• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» آغاز شد

  • کد خبر : 28642
  • 25 فروردین 1403 - 21:53
آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» آغاز شد
فوژان نیوز:ثبت نام اکران‌های دانش آموزی فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد آغاز شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی فیلم، «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی‌نژاد که از ۲۳ اسفند ماه توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است. خانواده‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است …

با پایان تعطیلات نوروزی ثبت نام اکران‌های دانش آموزی فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» از طریق سامانه پرورشی سیدا sida.medu.ir برای مدارس سراسر کشور آغاز شده است.

«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» تاکنون با جذب ۴۲ هزار مخاطب توانسته به فروشی بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در گیشه سینماها دست یابد. اکران این اثر که دارای پروانه تأیید محتوا از وزارت آموزش و پرورش است علاوه بر سینما از طریق سامانه اکران سیار پخش بهمن سبز با آدرس esayar.ir در خارج از سینما نیز جریان دارد.

حامد عزیزی، علی زکریایی، بهار نوحیان، محمد جهانپا، مبین عطاری، زینب برات‌زاده، آرمین مرگان، سلنا گلزاری، جواد عبدی، حسین صانعی، عباس توحیدی، مهدی طاهری و مرتضی عطار از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید علی موسوی‌نژاد، نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین جلوه‌های ویژه و برنده جایزه ویژه هیات داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلم‌های داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است. این فیلم توسط استودیو سینمایی تصویر روشن خراسان و موسسه سینمایی قم تولید شده است.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=28642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.