• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

«بی بدن»دومین فیلم باشگاه ۱۰ میلیاردی های سال ۱۴۰۳ شد

  • کد خبر : 28246
  • 10 فروردین 1403 - 11:41
«بی بدن»دومین فیلم باشگاه ۱۰ میلیاردی های سال ۱۴۰۳ شد
فوژان نیوز:فیلم سینمای«بی بدن»به کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه کنندگی مصطفی احمدی به جمع باشگاه 10میلیاردی های سینما ایران رسید.

به گزارش فوژان نیوز،فیلم سینمایی« بی بدن» اولین ساخته بلند مرتضی علیزاده  و تهیه کنندگی مصطفی احمدی به عنوان دومین فیلم باشگاه ۱۰میلیاردی های سینما ی ایران در سال ۱۴۰۳به جمع این باشگاه  اضافه شد.

فیلم سینمایی«بی بدن»که از تازیخ۱۴۰۲/۱۲/۲۳در طرح ویژه اکران نوروزی به روی پرده رقته تا امروز بامجموع فروش  ۱۰,۰۰۵,۰۴۵,۰۰۰ریال توانسته است جایگاه خوبی در گیشه روزانه به دست آورد.

فیلم سینمایی« بی بدن» که در ژانر حنایی و معمایی ساخته شده است، یکی از آثار مهم و جنجالی جشنواره چهل و دوم فیلم فجر بود که به طرز عجیبی در بخش اصلی شرکت داده نشد ولی بلافاصله در فهرست فیلم‌های اکران نوروزی ۱۴۰۳ قرار گرفت.

این فیلم سینمایی بعد از فیلم طنز و اکشن«تمساح خونی» دومین فیلمی است که توانسته به فروش ۱۰ میلیارد تومان برسد.همچنین این فیلم ۵۶ عضو باشگاه ۱۰میلیاردی های سینما  را به خود اختصاص داد.

تیزر فیلم سینمایی«بی بدن» دومین فیلم پرفروش اکران نوروزی با صدای محسن چاوشی منتشر شده است.

در این فیلم التاز شاکر دوست،سروش صحت،نوید پور فرج،گلاره عباسی و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم بی بدن ساخته مرتضی علیزاده فیلمی جنایی است که از یک پرونده قضایی مهم الهام گرفته است.فضای فیلم به یک پرونده معروف جنایی دهه ۹۰ اشاره دارد. پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی که چندین بار تا مرحله اجرای حکم رفت و برگشت…

کاظم دانشی فیلمنامه بی بدن را نوشته و البته بازیگردانی فیلم را هم به عهده دارد. مصطفی احمدی به عنوان تهیه کننده، مهدی سعدی تدوینگر و حبیب خزایی‌فر آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد.

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=28246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.