• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

«بخارست» به باشگاه ۱۰میلیاردی ها پیوست

  • کد خبر : 14464
  • 24 آذر 1401 - 21:44
«بخارست» به باشگاه ۱۰میلیاردی ها پیوست
فوژان نیوز:فیلم سینمایی«بخارست»به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی علی طلوعی به باشگاه ده میلیاردی ها پیوست.

به گزارش فوژان نیوز،فیلم سینمایی«بخارست»به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی علی طلوعی به باشگاه۱۰ میلیاردی ها پیوست.

فیلم سینمای «بخارست»با گذشت یک ماه از شروع اکران خود در سینماهای سراسرکشور توانست فروش خود را از مرز ۱۰ میلیارد تومان بگذراند و به باشگاه ده میلیاردی ها بپیوندد.

بر اساس این گزارش و به مناسبت پیوستن«بخارست» به باشگاه ده میلیاردی های سینما در یاداشتی کوتاه به فروش و عملکرد این فیلم در گیشه می پردازیم.

اکران این فیلم در زمان قرارداد اکران در سینماهای سرگروه با حاشیه هایی روبرو شد و علی طلوعی تهیه کننده «بخارست»  عنوان کرده بود  این فیلم با توجه به منافع سهامداران خردی که در فرابورس بر روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده بودند، به این نتیجه رسیده اند  که فعلاً اکران فیلم را متوقف کنند.

در ادامه ابهام در خصوص قطعی شدن اکران این فیلم بالا گرفت و پس از گذشت یک هفته و با جلسه های عوامل سازنده با شورای صنفی توافق در خصوص اکران فیلم حاصل شد و «بخارست»به طور رسمی از ۱۴۰۱/۰۸/۲۴به روی پردهای سینما رفت.

هرچند این فیلم در شرایط نابرابری نسبت به سایر ساحته های مسعود اطیابی جهت تقویت سیستم چرخه اکران به روی پرده رفت ،ولی با همین شرایط نابرابر به نسبت فیلم های تازه اکرانی در زمان خود موفقتر عمل کرده است و دریچه امید برای گیشه بهتر این فیلم در روزها و ماه های آینده،به وجود آمده است.اما نمی توان انتطار داشت این فیلم حتی به فروش سایر فیلم های اکران شده این کارگردان در  یکی دو سال اخیر نزدیک شود.

این در حالی است که فیلم پرفروش «انفرادی»ساخته همین کارگردان  هم اکنون با گیشه۷۵۳,۶۴۷,۸۳۷,۵۰۰ ریال و با گذشت هفت ماه همچنان در حال رکورد زدن در سینمای ایران است و جالبتر اینکه این فیلم در حال حاضر رتبه سوم فروش روزانه جدول اکران را نیز با گذشت زمان در دست دارد و همچنان نسبت به شرایط فعلی سینما وضعیت مناسبی را پشت سر می گذارد.

همچنین فیلم سینمایی«دینامیت» ساخته همین کارگردان که سال گذشته به روی پرده رفته بود تا پیش از اکران«انفرادی» در جایگاه پرفروشترین فیلم سینمایی ظاهر شده بود که با آمدن«انفرادی» رکوردها را یکی پس از دیگری به این فیلم تقدیم کرد.

حال باید دید که «بخارست» تا کجا پیش می رود؟!

در این فیلم بازیگران همچون حسین یاری، پزمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، ،غزال نظر،بابک کریمی،هادی کاظمی و غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درخلاصه فیلم آمده است: اینجا ایران است و ما داستان‌های هیجان‌انگیز داریم.

برخی از عوامل این فیلم عبازتند از:

نویسنده: حمزه صالحی، دستیار اول کارگردان محمد داودی‌کیا، مشاوره تهیه‌کننده: ایرج محمدی، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: مهسا‌السادات اطیابی، مدیر برنامه‌ریزی: نرگس مشایخی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری و تیتراژ: محمد میر وهابی، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور طراح لباس: افسانه صمدزاده، عکاس و فیلمبردار دوم: سیدحسام اطیابی و …

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=14464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.