• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

«برنده‌ها» در پلتفرم خارجی اکران آنلاین می شود

  • کد خبر : 19521
  • 31 خرداد 1402 - 13:27
«برنده‌ها» در پلتفرم خارجی اکران آنلاین می شود
فوژان نیوز:معتبرترین پلتفرم آنلاین کشور انگلیس حق پخش فیلم سینمایی «برنده‌ها» را خریداری کرد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل ازمشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «برنده‌ها» همچنان روی پرده سینما‌های کشور انگلیس قرار دارد و به تازگی نیز اکران آنلاین این فیلم توسط کمپانی BFI – به عنوان معتبرترین پلتفرم آنلاین کشور انگلیس – آغاز شده است.

حسن ناظر کارگردان ایرانی تبار «برنده‌ها» که از زمان آغاز اکران این فیلم در بسیاری از جلسات پرسش و پاسخ منتقدان و خبرنگاران انگلیس حضور یافته، درباره میزان استقبال مخاطبان از فیلمش گفت: «برنده‌ها» در سینما‌های انگلیس همچنان با استقبال خوب تماشاگران در حال اکران است. ضمن این‌که کمپانی BFI که به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین کشور انگلیس شناخته می‌شود به تازگی حق پخش «برنده‌ها» را خریداری کرده و در حال حاضر فیلم همزمان با اکران سینما‌ها به صورت آنلاین نیز به نمایش درآمده است. هنوز زمان اکران داخلی فیلم نیز مشخص نیست و فکر می‌کنم پس از پایان نمایش فیلم در انگلیس می‌توانیم برای اکران ایران برنامه‌ریزی کنیم.

این کارگردان همچنین درباره فعالیت‌های آتی خود نیز اظهار داشت: به دعوت یک کمپانی آمریکایی قرار است زمستان امسال فیلمی را با محوریت کودکان در این کشور مقابل دوربین ببرم. بازیگران و عوامل فیلم به طور کامل از کشور آمریکا انتخاب خواهند شد و در حال حاضر نیز یک نویسنده مشغول نگارش نهایی فیلمنامه است.

«برنده‌ها» داستان زندگی یحیی و دوست هم روستایی‌اش است که عاشق سینما هستند، آن‌ها مجسمه گرانبهایی را که متعلق به یکی از کارگردانان به نام است پیدا می‌کنند، در پی یافتن صاحب اصلی مجسمه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

رضا ناجی، حسین عابدینی، ملاکی زیکریا، محمود جعفری، پارسا مقامی، هلیا محمدخانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرزاد کمال‌زاده، مانی نورمحمدی، ماهان نورمحمدی، محسن فدایی‌باش، رضا مقامی، اصغر سمسارزاده و میرطاهر مظلومی، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محسن مسافرچی به عنوان تهیه‌کننده ایران در این فیلم حضور دارد. پل ولش، نادیرا ماری و جنیفر آرمیتاج نیز تهیه‌کنندگان خارجی این فیلم هستند.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=19521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.