• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

«ترانه‌های رود»و«کنج»به سینما حقیقت می روند

  • کد خبر : 24220
  • 11 آذر 1402 - 12:45
«ترانه‌های رود»و«کنج»به سینما حقیقت می روند
فوژان نیوز:با رونمایی از پوستر دو مستند «کنج» ومستند «ترانه‌های رود» ،این دو فیلم متقاضی حضور در جشنواره«سینماحقیقت»شدند.

به گزارش فوژان نیوز،بنقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، پوستر مستند «ترانه‌های رود» را مهدی رخشانی طراحی کرده است. این مستند که درباره یک مرد بلوچ است، متقاضی حضور در «سینماحقیقت» است.

عوامل تولید این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی رخشانی، تصویربردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعدمحکم، تدوینگر: حمید صناعی، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری و صدا: گیسو آزادروش، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی. گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، پوستر مستند «کنج» رونمایی شد. این پوستر را مرتضی آکوچکیان طراحی کرده است.
مستند ۴۴ دقیقه‌ای «کنج» درباره یک گروه فیلمسازی است که در مسکن مهر نجف آباد یاسوج به دنبال سوژه‌ای هستند، ارتباط آنها با ساکنان منطقه منجر به تغییرهایی در آن جا می‌شود. «کنج» متقاضی شرکت در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است.
عوامل این پروژه عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: اردوان زینی سوق، تصویربردار: حمیدرضا فرزاد، احسان شادمانی، تدوین: احسان شادمانی، صداگذاری و تصحیح رنگ: عرفان نظیفی، عکاس: اسحاق آقایی، تهیه کنندگان: سالار شفق و اردوان زینی سوق.
همچنین با رونمایی پوستر مستند «ترانه‌های رود»به کارگردانی  مهدی رخشانی که درباره یک مرد بلوچ است،  این فیلم نیز متقاضی حضور در «سینماحقیقت»شد.
عوامل تولید این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی رخشانی، تصویربردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعدمحکم، تدوینگر: حمید صناعی، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری و صدا: گیسو آزادروش، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=24220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.