• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

جایزه بهترین فیلم جشنواره قطر به «خورشید»رسید

  • کد خبر : 3306
  • 15 آذر 1399 - 20:06
فوژان نیوز:تازه‌ترین اثر مجید مجیدی با نام«خورشید» همزمان با مشخص شدن پخش کننده بین المللی این فیلم سینمایی ، عنوان بهترین فیلم جشنواره «اجیال» قطر را به خود اختصاص داد.

به گزارش فوژان نیوز،روابط عمومی فیلم سینمایی «خورشید» اعلام کرد: کمپانی«Strand Releasing» حق پخش فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی را به دست آورده است. این فیلم که امسال نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار است از طریق این کمپانی در آمریکا اکران خواهد شد.

مارکوس هو مدیر کمپانی «Strand Releasing» در اختیار گرفتن حق توزیع فیلم «خورشید» را یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی توصیف و اعلام کرد از اینکه این فیلم مهیج را به مخاطبان آمریکایی عرضه خواهد کرد، هیجان زده است.

مجید مجیدی نیز با تشکر از وی و قدردانی از مخاطبان و منتقدان آمریکایی برای واکنش به فیلم جدیدش به ورایتی گفت: از اینکه فیلم جدیدم فرصت نمایش برای نسل جدیدی از مخاطبان آمریکایی و به ویژه مخاطبانی را خواهد یافت که نسبت به کودکان احساس همدردی دارند، بسیار هیجان زده‌ام.

فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی اولین نمایش بین المللی خود را در بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد که در نهایت روح الله زمانی توانست جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگران نوظهور جشنواره را از آن خود کند. این فیلم اخیراً نیز جایزه بهترین فیلم هشتمین جشنواره «اجیال» دوحه در کشور قطر را نیز به خود اختصاص داده است.

قصه «خورشید» روایتگر  پسربچه‌ای ۱۲ ساله به نام علی  است که برای کمک به خانواده‌هایشان به سختی کار می‌کنند و برای گذران زندگی برخی مواقع جرائم کوچکی نیز انجام می‌دهند.

کمپانی «Celluloid Dreams» به مدیریت هنگامه پناهی توزیع بین المللی فیلم «خورشید» به تهیه کنندگی امیر بنان و مجید مجیدی را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=3306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. فیلم خوبی و آقای مجیدی هم کارگردان باسبکی است که نباید برخی از فیلم ها را بسازد .ولی این فیلم هم در جهت سبک های قابل قبول ایشان است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.