• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

«جنگ جهانی سوم»به اکران یک‌هفته‌ای خود پایان داد

  • کد خبر : 12656
  • 22 مهر 1401 - 20:53
«جنگ جهانی سوم»به اکران یک‌هفته‌ای خود پایان داد
فوژان نیوز: فیلم«جنگ جهانی سوم» به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۳،به اکران یک‌هفته‌ای و حاشیه دار خود پایان داد.

به گزارش فوژان نیوز،اکران یک‌هفته‌ای فیلم«جنگ جهانی سوم»به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۳،چراغ خاموش و حاشیه دار با نمایش در چهارده سانسر و فوش ۶۱۹ بلیت به کار خود در این مرحله پایان داد.

این فیلم در پردیس مگامال تهران به مدت یک هفته اکران خود را آغازکرد که در نهایت در چند روز ابتدایی نمایش این فیلم ،با مواردی ازجمله عدم فروش بلیط اینترنتی و حتی  حضوری روبروشد که بعد از آن  از طرف پخش کننده این فیلم عنوان شد که  مسایل فنی در خصوص نسخه DCP براین اتفاق تاثیر گذاشته است!

نمایش حداقل یک‌هفته‌ای فیلم در کشور مبدا، ازجمله مهم‌ترین شرطی است که برای پذیرش فیلم‌ها در بخش فیلم بین‌المللی لحاظ خواهد شد و فیلم«جنگ جهانی سوم»نیز که پیش از این به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار۲۰۲۳معرفی شده از این شرایط مستثنی نیوده و در اجرای این شرط قرار گرفته است.

در شرایطی که گفته می شود صاحبان اثر، علاقه چندانی به دیده شدن فیلم در زمان کنونی نداشتند و برای همین، بلیت‌فروشی اینترنتی برای این فیلم اتفاق نیفناده  است تا جنگ جهانی سوم با کمترین میزان تبلیغ، نمایش محدود یک هفته‌ای خود را برای اجرای شرایط به پایان رسانده و تبلیغات اصلی در زمان نمایش و اکران اصلی شکل بگیرد.

فیلم«جنگ جهانی سوم»به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی، با سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است.

محسن تنابنده، مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

دو جایزه در بخش افق های جشنواره ونیز، از جمله بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده،دست آورد اولین حضور بین المللی این فیلم  در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتادونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز است.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=12656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.