• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

پیش تولید«پلاسما»بعد ازفیلمبرداری«حشره»آغاز خواهد شد

  • کد خبر : 27838
  • 26 اسفند 1402 - 18:38
پیش تولید«پلاسما»بعد ازفیلمبرداری«حشره»آغاز خواهد شد
فوژان نیوز:مراحل پیش تولید فیلم سینمایی«پلاسما» بعد ازپایان مراحل فیلمبرداری فیلم«حشره» درفروردین ماه 1403درموسسه سینمایی فوژان فیلم آغاز می گردد.

به گزارش فوژان نیوز،پیش تولید فیلم کوتاه سینمایی«حشره»به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی کیانوش اسلامی  که به تازگی از سازمان سینمایی پروانه ساخت دریافت کرده است در موسسه سینمایی فوژان فیلم آغازگردید .

با مشخص شدن برخی از عوامل این پروژه  اواسط فروردی ماه جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین فیلمبرداری این فیلم به مدت ۶ روز در لو کیشنی در غرب تهران آعازخواهد شد.

«حشره» به مانند سایر فیلم های کیانوش اسلامی ساختاری روانشناسی و فلسفی دارد.

در ادامه  پیش تولید  فیلم سینمایی«پلاسما» نیز در موسسه سینمایی فوژان فیلم بعد از پایان فیلمبرداری «حشره»آغاز می گردد این فیلم سینمایی به تازگی برای پروانه ساخت به نویسندگی کیانوش اسلامی و به تهیه کنندگی فرید ولی زاده به سازمان سینمایی ارجاع شده است.

این فیلم سینمایی قرار بود سال گذشته جلوی دوربین برود که به دلیل طولانی شدن پروسه پروانه ساخت و همچنین تغییر سرمایه گذار با اصلاحات جدید به شورای پروانه ساخت سینمایی تحویل شد.

انتخاب مجموعه بازیگران این فیلم سینمایی را فرید ولی زاده بازیگر و سینماگر کشورمان برعهده دارد.

این فیلم سینمایی یکی از پربازیگر ترین آثار سینمایی خواهد بود که ترکیبی از بازیگران چهره سینمایی، تئاتر وهنرجویان آموزشگاها های آزاد سینمایی در بر خواهد داشت.

قصه پلاسما روایتگر یک جلسه روان درمانی با تعداد زیادی مجدد جو است که با تنیده شدن سر گذشت هریک به هم در گذشته ای دور و نزدیک بستر حوادث عجیبی را رقم می زند، در واقع پلاسما حالت‌های غالب ماده در بخشی از جهان که ما در آن زندگی می‌کنیم جامد، مایع و گاز است؛ بنابراین می‌توان گفت ما در ۱ درصدی از جهان زندگی می‌کنیم که در آن حالتی از ماده به جز پلاسما غلبه دارد. دارد.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=27838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.