• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

خانه تکانی قابل پیش بینی سازمان سینمایی

  • کد خبر : 1607
  • 12 مهر 1399 - 1:00
خانه تکانی قابل پیش بینی سازمان سینمایی

میز رییس سازمان سینمایی با پایان کار دولت “حسن روحانی “عوض خواهد شد!
فوژان نیوز:بانزدیک شدن به پایان کار دولت دوازدهم ،خانه تکانی در برخی از پست های زیر مجموعه  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل پیش بینی بود.

به گزارش فوژان نیوز، با نزدیک شدن به پایان کار دولت ها معمولا در برخی از پست های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستخوش تغییرات زودرس خواهد شد ،این موضوع در سازمان سینمایی بیشتر به چشم میخورد و اتفاقی قابل پیش بینی است و تمایل به تعویض میز در برخی از پستها دور از ذهن نیست.

زمزمه رفتن “حسین انتظامی ” رییس فعلی سازمان سینمایی  با گفتگوی امشب جمعه ۱۱ مهرماه با حضور در برنامه تلویزیونی «نقد سینما»به واقعیت پیوست.وی سرانجام این خبر را تأیید و اعلام کرد سال آینده به‌عنوان رایزن فرهنگی راهی «وین» خواهد شد.

انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان دولت دوازدهم در این پسن می‌ماند یا نه، عنوان کرد: هرچند ماجرا همان ماجرای فعلاً ۵۰ درصدش حل است محسوب می‌شود! اما برنامه این است که سال بعد از کشور بروم و صحبت‌هایی شده تا رایزن فرهنگی ایران در وین اتریش شوم.

وی در ادامه گفت:کسانی که با روحیه من آشنایی دارند، می‌دانند که من معمولاً تا آخرین روزی که مسئولیت دارم تلاش می‌کنم با نشاط کار کنم. همین الان هم برنامه‌هایی داریم و جشنواره فجر هم در پیش است و… که همه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتظامی در خصوص موضوع شفافیت در سازمان سینمایی گفت : شفافیت چند وجه دارد؛ اعلام آمار درآمدها و هزینه‌ها، فروش فیلم‌ها در سمفا، هزینه‌های تولیدی، هزینه‌های جشنواره‌ها و… همه یک بخش از شفافیت هستند. اگرچه انتشار هزینه‌ها ارزشمند است اما این موضوع باید مقدمه اتفاقی دیگر و در اصلاح رویه‌ها موثر باشد.

وی در خصوص برخی از تغییرات  و شاعبه ها در برخی از مدیریت ها،برنامه ها  و حکم های خود درسازمان سینمایی ،در برنامه تلویزیونی «نقد سینما»توضیحات قابل پیش بینی داد،که شفافیت این گفتگو  به احتمال زیاد در نقدهای  خبری هفته های پیش رو ، حاشیه هایی را به دنبال خواهد داشت!

.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.