• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

«خورشید آن ماه»جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره آسیاپاسفیک را گرفت

  • کد خبر : 24334
  • 14 آذر 1402 - 13:53
«خورشید آن ماه»جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره آسیاپاسفیک را گرفت
فوژان نیوز: فیلم «خورشید آن ماه» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک شد.

به گزارش فوژان نیوز، فیلم «خورشید آن ماه» به کارگردانی ستاره اسکندری، تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی  در بخش مسابق جشنواره آسیاپاسفیک، موفق به کسب  جایزه بهترین بازیگر زن را برای نقش آفرینی «نازنین فراهانی» در این فیلم شد.

فیلم «خورشید آن ماه» در شصتمین دوره جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک که با سازماندهی اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای آسیا و اقیانوسی  برگزار می‌شود، در ۶ رشته دیگر شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی متن نیز نامزد دریافت جایزه شده بود.
این رویداد از ۹ تا ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در ماکائو برگزار شد.
 همچنین فیلم سینمایی«خورشید آن ماه» بیش از این جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را در جشنواره فیلم مستقل ایماگو  ایتالیا را گرفته است.
این فیلم داستانی از عشق ناکام و سکوت بی‌فرجام را در دل زیبایی‌های بلوچستان روایت می‌کند و تصویری واقعی و متفاوت از این قوم محجوب ارائه می‌دهد
.«خورشید آن ماه» پس از نمایش افتتاحیه جهانی در جشنواره‌ تراز اول هند_گوآ، در جشنواره‌‌های دیگری از جمله فیلم‌های ایرانی در زوریخ (بخش مسابقه)، فیلم‌های درون خانوادگی (بخش مسابقه)، رمبوهای سینما (بخش مسابقه)، صوفیه منار (مروری بر آثار فیلمسازان زن ایرانی)، گل علیه گلوله ، فیلم و هنرهای رسانه‌ای زنان استرالیا (بخش مسابقه)، زنان ایرانی در فرانکفورت و فیلم های مستقل ایدرومنو (بخش مسابقه) حضور داشته است که اولین جایزه کارگردانی را برای ستاره اسکندری به ارمغان آورد.
این فیلم سینمایی تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، به زودی توسط فیلمیران در سراسر کشور اکران می‌شود.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=24334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.