• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

هنرمندان به یاد داریوش مهرجویی و همسرش گرد هم آمدند

  • کد خبر : 22938
  • 29 مهر 1402 - 20:10
هنرمندان به یاد داریوش مهرجویی و همسرش گرد هم آمدند
فوژان نیوز:جمعی از هنرمندان به یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فردر شب هفتم حادثه ناگوار قتل این دو هنرمند، در خانه سینما با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.

به گزارش فوژان نیوز،جمعی از هنرمندان به یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فردر شب هفتم حادثه ناگوار قتل این دو هنرمند، در خانه سینما با روشن کردن شمع یاد آنها را گرامی داشتند.

 محفل‌ کوچکی‌ عصر شنبه ۲۹ مهرماه در حیاط خانه سینما واقع در خیابان وصال به همت کانون کارگردانان برپا شد که سینماگرانی همچون بهمن فرمان‌آرا،منیژه حکمت ، فریدون جیرانی، علیرضا شجاع نوری، نیما جاویدی،مازیار میری، محمد اطبایی، حبیب دهقان نسب، سیف‌الله صمدیان، فائزه عزیزخانی، بهرام بدخشانی، محسن امیریوسفی, ، امیرحسین قاسمی، ابراهیم ایرج زاد، و تعداد دیگری از سینماگران و دوستاران خانواده مهرجویی خاضر بودند

در این محفل قطعاتی از موسیقی فیلم «سنتوری» را به طور زنده با سنتور نواخته شد و دوستان و همکاران داریوش مهرجویی به یاد وی و همسرش صحبت کردند.

ثمین مسگران، خواهرزاده مهرجویی متنی را از طرف ب دو فرزند بزرگتر داریوش مهرجویی خواند که در بخشی از آن نوشته شده بود: کودکی ما در آغوش خانواده‌ای گرم و صمیمی گذشت که رهبر ارکستر آن دایی داریوش بود و ما این شانس را داشتیم‌ که در این خانواده با سینما، این جادوی سحرانگیز آشنا شویم.

در این دلنوشته اشاره شده بود که داریوش مهرجویی برای بچه‌های خانواده همچون یک کیمیاگر زبردست بود.

ثمین مسگران همچین با یادی از وحیده محمدی‌فر خطاب به مونا که فرزند کوچکتر خانواده است ،گفت: ما از تک تک نقاط جهان دست‌های خود را به هم می دهیم تا تو را در آغوش بگیریم.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=22938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.